Vang Paarse sokken! Ik gooi hem naar ieman die.. - nagellak op heeft - in de achterhoek woont - een teckel heeft
Vang! Heb nagellak op. Ik gooi de bal naar iemand die; -Al paaseitjes in huis heeft -Een soapserie volgt -Nodig moet stofzuigen Gooi!
Vang! Moet nodig stofzuigen Ik gooi de bal naar iemand die; - ook een voetbal liefhebster is. (Wedstrijden kijkt, naar toe gaat, fan van een bepaalde club) Gooi!
Jaaaa...enorme voetballiefhebster hier! Ik gooi de bal naar iemand die: -uit Brabant komt. -die 4 kinderen heeft. -een grijze auto heeft. GOOI!
Yep, gevangen Wij hebben een grijze auto Ik gooi de bal naar iemand die: *zwanger is *graag grieks eet *een hond heeft
Vang, zwanger, en een groot liefhebber van Grieks eten! Ik gooi de bal naar iemand die: * deze maand jarig is * op een sportclub zit * niet op vakantie gaat dit jaar Gooi...
Ja, ik zit op een sportclub! En de bal is voor iemand die.... - vandaag een koekje gegeten geeft - een muziekinstrument kan bespelen - een mooie jurk in de kast heeft hangen
vang!ik speel basgitaar de bal is nu voor iemand die *geen plannen heeft dit weekend *iemand mist *iemand die van reizen houdt Gooi!!!
Gevangen! Ik mis onze dochter Ik gooi de bal naar iemand die: * lang weekend heeft * een zwarte auto heeft * graag kookt
Vang, ik heb een lang weekend gehad (do vrij zat zon) maar nu toch echt weer aan het werk Ik gooi de bal naar iemand die: * een trouwring draagt * vliegangst heeft * geen melk lust Gooi!
Vang, ik draag een trouwring! Ik gooi de bal naar iemand die: -weleens in new york is geweest -vanavond pizza eet -een Renault rijdt
Vang. Gaan vanavond pizza bellen! De bal is voor iemand die: * vandaag een uitje heeft * onlangs een snelheidsbekeuring heeft gekregen * haar zomerjas al aan heeft Gooi!
Vang! 3 weken geleden een boete binnen gekregen voor te snel rijden en heb gister m'n Zomerjas aangehad! De bal is voor iemand die: - vandaag hard gelachen heeft - fruit heeft gegeten vandaag - een goed doel steunt
vang! ik steun diverse goede doelen De bal is nu voor iemand die *familie heeft in het buitenland *van sporten houdt *van taal en/of lezen houdt en GOOI!!!
Taal en lezen, heerlijk! Ik gooi de bal naar iemand die: * vanavond vis heeft gegeten * dit jaar tante wordt * op een koor zit Gooi..
Vang! Ik word dit jaar (weer) tante Ik gooi de bal naar iemand die: - Morgen lekker bruncht - Stiekem zin heeft in een enorme regenbui - Iets alledaags kwijt is (dus sleutels, portemonnee.. niet een verjaardagskaart van twintig jaar geleden, o.i.d. )
Vang! Ik ben al een tijdje mijn zonnebril kwijt... Echt nergens meer te vinden. Ik gooi de bal naar iemand die: * gister naar de film is geweest * straks naar de ikea gaat * naar de kinderboerderij gaat En gooi!
Gaan straks even naar Ikea! De bal is voor iemand die: * dit jaar nog geen paaseitje heeft gegeten * hoofdpijn heeft * vandaag naar het strand gaat Gooi...!
vang! Heb dit jaar nog geen paaseitje gegeten de bal is nu voor iemand die *een dochter heeft *van dansen houdt *thuis gaat relaxen en gooi!!!