Vang! Ik krijg morgen visite De bal is voor iemand die: - een puppy heeft - de deur niet uit gaat zonder make-up - dit weekend een feestje heeft gooi!
GEVANGEN! Ik heb zondagmiddag een feestje. Mijn oma viert dan haar 93e verjaardag. De bal is nu voor iemand die: - morgenavond naar de bioscoop gaat - morgen de wekelijkse boodschappen gaat doen - een man heeft die snurkt GOOI!
Vang. Hier een man die ontzettend hard kan snurken. De bal is voor iemand die: - feyenoordsupporter is - houdt van Nederlandstalige muziek - geen friet lust Gooi
vang houd van nederlandstalig muziek De bal is voor iemand * x factor kijkt *IUI heeft gehad * lekker weekend heeft. gooi
ik heb een heerlijk weekend,, vanaf dat ik wakker ben al lekker op de bank en afentoe wat drinken en eten pakken en na de wc,, de bal is voor: * iemand die net als mij in de 6de ronde zit * gtst heeft gekeken vandaag * iemand met een lief mooi hondje genaamd linzy gooi,,, Ooooo pas op,, ooooeeeee bijna je hoofd liefs kat
ik lees het vandaag dus ga van vandaag uit ik heb gt/st gekeken vandaag op rtl lounge (zender de bal is voor iemand die - the quick en the dead aan het kijken is op rtl 7 - vandaag muziek heeft geluisterd - vandaag eten heeft besteld/gehaald en vang.....
Jaaa heb muziek geluisterd! Zowel in de kerk, als 2 cd's gedraaid, is dat genoeg? Nu issie voor iemand die: -Morgen om uiterlijk 14.00 klaar is met werken -Het afgelopen weekend een verjaardag heeft gehad (van jezelf of willekeurig iemand anders) -Ook enorm veel van tijgernootjes smaak bacon/kaas houdt GOOOOOOOOOOOOIIIII
haha ja dat is genoeg Ben druk aan het vangen want ik mag hem alweer vangen. Zaterdag was ik jarig De bal is voor iemand die: - een oudere broer/zus heeft - deze zomer niet op vakantie gaat - meer als 5.000 berichten heeft op dit forum ennnnnn vang!!!
gevangen stand en de bal is voor iemand die; zwanger is en uitgerekend na juli 2010 (anders wel heel makkleijk he) een dochter en een zoon heeft zijn/ haar lievelingskleur geel is
Mijn lievelingskleur is geel. Vind dat een vrolijke en zonnige kleur! De bal is nu voor iemand die: - momenteel werkloos is en zich suf solliciteert - al langer dan twee jaar bezig is voor een eerste kindje - dit jaar niet op vakantie gaat GOOI!
vang.. ik ga niet op vakantie.. en zijn al meer dan 2 jaar bezig voor een 1e kindje de bal is voor: - iemand die ook net brownies gemaakt heeft. -iemand die een boomer hondje heeft. - iemand die puck heet. en gooi...
Ja wij hebben een boomerhondje!!! De bal is voor: -iemand die vanmiddag ook nog naar een verjaardag moet... -iemand waarvanb de jongste dochter nu lekker ligt te slapen. - iemand die 30 jaar is.