Hebbes. Lees heel gaag. Momenteel 'Debet' van Saskia Noort De bal is voor iemand die: * vanavond een ijsje gaat eten * vandaag even in de regen heeft gestaan * meer dan één was gedraaid heeft vandaag Gooi...
Vang Ja Saskia Noort is heel goed! Lees ik ook graag Ik heb vandaag in de regen gestaan, naar m'n nieuwe kippen De bal is voor iemand die: - zich vandaag geërgerd heeft - een Nintendo WI heeft - naar hart van Nederland kijkt
vang! Ik heb me vandaag geërgerd... De bal is nu voor iemand die *graag films kijkt *binnenkort naar een pretpark gaat *geen auto heeft Komt ie!!
Wij gaan binnenkort naar Lineaushof. Nostalgie!! Iemand die: * niet van chocola houdt * nu ergens op vakantie is * een ziek kind heeft Mag de bal vangen.... gooi!
Vang, N is verkouden (niet echt ziek haha) De bal is voor iemand die - nu ook Shawshank Redemption kijkt op tv of heeft gekeken - bezig is in een goed boek - een huisdier heeft dat niet 'alledaags' is
Vang! M'n kipjes zie ook als onze huisdieren en ik ben in een heel spannend boek bezig. De bal is voor iemand die; - een tattoo heeft - bijna altijd vrolijk is - een Duitse herder heeft
Vang! Ik heb tattoo's en ben bijna altijd vrolijk.. De bal is voor iemand die; - een Opel rijdt - een tweeling heeft - het sterrenbeeld stier is
Vang! We hebben een Opel De bal is voor iemand die; - melk in de thee drinkt - haar haren verft - leest in bed
Oh help ik heb echt meer grijze haren dan ik dacht, dus ga beginnen met verven. Telt ook toch? Lezen in bed doe ik elke avond even, heerlijk! De bal is voor iemand die; * geen moeite heeft om een bikini aan te doen * creatief is * zingt onder de douche
Ik trek ook nu gewoon mijn bikini aan hoor. Maakt me niets uit. En ik zing idd (tot grote ergernis van mijn mannen overigens) onder de douche ja De bal is voor iemand die: * dit seizoen nog niét geprikt is door een mug * graag een biertje drinkt * airco in huis heeft
Vang, nog niet gestoken door een mug. Stand in de mand en de bal is voor iemand: -die vannacht moet werken -die een vrijgezellenfeest aan het organiseren is -die dit dagje regen niet erg vindt
Vang Ik vind regen niet erg, lekker binnen tuttelen De bal is voor iemand die; - een rode kat heeft - nooit maar 1 koekje kan pakken - niet kan zingen
Ja gevangen, ik voldoe aan al de punten De bal is voor degene die: Van Karin Slaughter boeken houdt Vaak moet niezen 30+ is
ik heb al haar boeken en ben 32 de bal is voor iemand; - die een zoontje heeft - fulltime werkt - sport
Vang! Ik heb een zoontje, voor altijd in mijn hart. De bal is voor iemand die; - appt tijdens een wc bezoek - graag in de tuin zit - van slasher en zombie films houdt
VANG! Ik app regelmatig op de wc en zit graag buiten . Stand in de mand en de bal is voor iemand: -die lid is van couchsurfing -die nu een huisdier naast zich heeft liggen. -die werkt in een pretpark.
Vang! Onze poes ligt lekker bij mij te slapen... De bal is voor degene die: - in een dorp woont - groene ogen heeft - geen weerstand kan bieden tegen Ben & Jerry's ijs
Ik woon in een dorp(je) De bal gaat naar iemand die: * vanavond alleen (zonder prtnrr) thuis is * panisch is voor onweer * vanavond pizza heeft gegeten gooi!
Vang! Mijn man was werken vanavond De bal is voor iemand die; - een keer in Londen is geweest - meerdere malen per week seks heeft - prosecco lekker vind
Och.. Prosecco.. hou op! Komt (samen met die seks) wel weer De bal is voor iemand die: * een snaaibui heeft * een bril draagt * geen rijbewijs heeft