Vang! Ik heb savonds m'n bril op De bal is voor iemand die; - naar het RTL nieuws kijkt savonds - het snel koud heeft - niet snel bang is
vang! ik ben niet snel bang de bal is nu voor iemand die *van reizen houdt *graag warme chocomel drinkt *zelfstandig werkt komt ie!!
Vang! Ik werk zelfstandig en ben niet vies van een warme chocomel. Stand in de mand en de bal is voor.. - iemand die geen bleekselderij lust - iemand die in een hoekhuis woont - iemand met bruin haar
vang m weer, heb bruin haar! De bal is nu voor iemand die *groene ogen heeft *de muppets ook schattig vindt *gek is op gebraden kip en gooi!
Vang! Ja muppets zijn schattig en leuk! De bal is voor iemand die: - melk in de thee drinkt - een partner heeft die heel hard kan snurken - vaak moet plassen
Vang! Mijn vriend kan héél hard snurken (ook al geeft hij dit zelf uiteraard niet toe) De bal is voor iemand die: - nog studeert of (weer) wil gaan studeren - er naar uitkijkt dat Goede Tijden Slechte Tijden weer begint - nog vakantie heeft
Vang! Ik verheug me zooooo op gtst De bal is voor iemand die: - een broer heeft - Ali b leuk vind - wel eens met de trein gaat
Vang! Broer, Ali B en trein check. De bal is voor - iemand die vakantie heeft - iemand die blond haar heeft - iemand die in een dorp woont
Vang! Donker blond De bal is voor iemand die: - alle liedjes van de backstreetboys mee kan zingen - nagel bijt - veel foto's maakt
Vang! Ik heb al de cd's van de BB en kan alles uiteraard meezingen ) De bal is voor degene die: Vandaag wat lekkers heeft gebakken Morgenochtend visite krijgt Baily's lekker vindt Gooi!
Vang! Ooww baileys met een blokje ijs, mmmm De bal is voor iemand die; - graag een spijkerbroek draagt - altijd gaat stemmen - vaak sochtends haar dromen herinnerd
vang! Ik ga altijd stemmen De bal is nu voor iemand die *van koffie houdt *van zoet houdt bv appelflap *geen plannen heeft dit weekend komt ie!!
Van koffie houden is nog zacht uitgedrukt Ik gooi de bal naar iemand die: * op werkdagen altijd voor 7 uur op is * elke dag het journaal kijkt * en zus(je) en een broer(tje) heeft Gooi
Vang! Ik kijk iedere dag naar het nieuws De bal is voor iemand die: - op huizenjacht is - heel beleefd is - olijven lust
Wij gaan as woensdag weer een huis bezichtigen, en ik vind van mezelf dat ik behoorlijk beleefd ben. Bal gaat naar iemand die: * van musicals houdt * geen ringen draagt * slecht geslapen heeft vannacht
vang! Ik draag geen ringen De bal gooi ik naar iemand die *familie heeft in het buitenland *vanavond iets met vlees eet *een schoolgaand kind heeft komt ie!!
catch! Hier vanavond vlees gegeten De bal is voor...... -iemand die bezig is voor n 2e kindje -iemand die vol overgave gek doet met de kids -iemand die deze week naar de efteling gaat
Vang! Ik kan lekker gek doen met m'n buurjongetje! Norah is nog beetje te klein hihi De bal is voor iemand die; - heel hard kan boeren - wel eens een pizza eet - eigenlijk wil sporten maar het toch niet doet
Ik bestel af en toe een pizza, wil heel graag weer sporten maar nog even geduld De bal is voor iemand die: * Vaak bakt * Kunstplanten in huis heeft staan * een ouder moet missen Komtie..
Vang! Ik heb een vaas met decoratie en daar wat nepbloemen in! De bal is voor iemand die; - wel eens neuspeutert - een ketting om heeft - paranormal activity films heeft gezien