vang! Haha soms kan het niet anders, dan zit me iets dwars in me neus en gaat er met snuiten niet uit, dan moet ik het inderdaad wel los peuteren. #genant! paranormal activity films allemaal gezien. De bal is voor iemand die; - niet rookt - huisdier(en) heeft - graag televisie kijkt
vang! heb huisdieren! de bal gooi ik naar iemand die *graag puzzelt *binnenkort met een cursus start *zin heeft om te shoppen en gooi!!
Vang! Ik ben gek op leg puzzels De bal is voor iemand die; - graag reality series kijkt zoals geordie shore - pannenkoeken lekker vind - niet snel pijn heeft
vang! ik vind pannenkoeken lekker! de bal gooi ik naar iemand die *regelmatig water drinkt *een serie volgt *recent nieuwe mensen heeft leren kennen komt ie!!
Vang! Ik drink veel water en volg veel series! De bal is voor iemand die; - veel belt - graag auto rijdt - vroeger gestudeerd heeft
Vang! Ik bel vaak, havo en 2 opleidingen behaald. De bal gooi ik naar iemand die: * van koken houd * graag sport * vaak muziek luistert
Vang!! Ik hou van koken & luister heel vaak muziek! De bal is voor iemand die; - een iPhone heeft - expeditie robinson kijkt - haar haren verft
Vang! Alle drie haha, ik kijk expeditie, verf m'n haren en heb een iPhone! De bal is voor iemand die - ook al zin heeft in kerst - meer dan 2 kussens in bed heeft liggen - graag jurkjes draagt
vang! ik heb meer dan 2 kussens in mn bed lol De bal is nu voor iemand die *een auto wil kopen *zo veel mogelijk biologisch eet/drinkt *vroeg naar bed gaat en gooi!
Vang! Ik ga vaak vroeg naar bed. De bal is voor iemand die - onlangs ziek is geweest - niet van winkelen houd - eigen groente/fruit kweekt
Hebbes, wij hebben een moestuintje. De bal gaat naar iemand die: * Dit weekend een feestje heeft * Op voetbal zit of heeft gezeten * Liefst Hollandse pot eet Gooi!
Vang Ik heb dit weekend een feestje De bal gaat naar iemand die.. .. geen bananen lust .. het weekend uiteten gaat .. van verre reizen houdt GOOI!
vang! ben dol op verre reizen! de bal gooi ik nu naar iemand die *in een stad woont *weleens junkfood eet *dit weekend geen plannen heeft Gooi!!!
Hebbes Ik heb geen plannen komende tijd Ook eet ik weinig maar af en toe heerlijk van de Mac De bal is voor iemand die: * Nooit strijkt * Vroeger vakantie werk deed in een winkel * thuis een werkster heeft Swiepert!
vang! ik strijk nooit! de bal smijt ik nu naar iemand die *een rijbewijs heeft *een cursus doet of gaat doen *een fiets kan repareren komt ie!!
Vang Ik heb mijn rijbewijs De bal gaat naar iemand die.. .. zwanger is van een tweeling .. vanavond niet zelf kookt .. vandaag heeft gefietst GOOI!
Whoppa.. laatste dag kraamzorg, heeft voor ons gekookt Ik gooi hem over naar iemand die: * Nieuwe buren op RTL volgt/gaat volgen * Nog nooit gevlogen heeft * Geen varkensvlees eet Gooi!
Vang! Die heb ik opgenomen, ben benieuwd! De bal is voor iemand die; - lenzen draagt - vroeger een beugel had - iedere dag tv kijkt
vang! ik kijk iedere dag tv! de bal smijt ik nu naar iemand die * van een broodje gezond houdt *krakelingen lekker vindt *binnenkort een afspraak in het ziekenhuis heeft komt ie!!
Vang! Ik lig momenteel in het ziekenhuis en heb komende week alleen maar afspraken met artsen. Telt dat ook? De bal is voor iemand die - gelukkig was vandaag - hard gelachen heeft - van aardbeien houdt