Die móet voor mij zijn! Ben intens gelukkig, en eet elke dag verse aardbeien De bal gooi ik naar iemand die: * Een muziekinstrument bespeelt * Goed tegen pijn kan * Een ijsje heeft gegeten Gooi
Ja, ik speel piano! De bal is voor iemand die: -van sushi houdt -universitair opgeleid is -drie kinderen heeft Hoppa!
Yeah, vang! Ik heb drie kinderen! De bal is voor iemand die: - op korfbal zit - een rode jurk aanheeft - gister bloemkool heeft gegeten Gooi
Vang! Heb gisteren bloemkool uit de oven gemaakt. De bal gaat naar iemand die: * in dezelfde straat als haar moeder of zus woont * elke dag stofzuigt * een zonnebril op sterkte heeft Gooi
Vang! Alles hier behalve moeder/zus in de straat (thank heavens). De bal gaat naar iemand die: * Vannacht 5x op moest staan om voor een kind te zorgen * Verslaafd is aan koffie * Een goede relatie heeft met de schoonouders
Gevangen! Goede relatie met schoonouders, check! Verslaafd is aan koffie, nope getsie! Vannacht 5x opgestaan, nee deze nacht eindelijk niet meer! De volgende bal gaat naar iemand die: - twee kinderen heeft - vandaag nog boodschappen moet doen - rode schoenen draagt Gooi!
Vang! ik moet nog boodschappen doen de bal is nu voor iemand die *op loopafstand van winkels woont *binnenkort op reis gaat *nog niet weet wat ze gaat eten vanavond komt ie!!
Ik woon op loopafstand van het centrum. De bal gaat naar: * iemand die: elke avond tv kijkt * iemand die: een allergie heeft * iemand die: nooit sneakers of gympen draagt Gooi..
3 maal check! De bal gaat naar: - iemand die nog een 'ouderwetse' pc heeft staan en geen laptop heeft -iemand die bruine ogen heeft - iemand die in de gezondheidszorg werkt Komt ie!
Ik werk in de gezondheidszorg. De bal is voor iemand die: * Veel op marktplaats verkoopt * Vandaag gaat shoppen * Niet hoeft te koken vanavond Gooi
Vang: ik hoef niet te koken Stand in de mand en de bal is voor: -iemand die in de zorg werkt -iemand die in de horeca werkt -iemand die van zwemmen houdt
Vang! Ik werk in de zorg. De bal is voor iemand: -die een hekel aan sporten heeft -die vanavond patat gaat eten -die van de kleur rood houdt Gooi!
Ik hou van rood en heb een hekel aan sporten hihi De bal is voor iemand - die twee dochters heeft - die een hond heeft - die een rozenstruik bezit
Vang! 2 dochters en een hond De bal is voor iemand dieeeee: - Vandaag ook zin heeft in patat - Al een winterjas gekocht heeft voor dit jaar - momenteel de tv of radio aan heeft staan
Vang! Alledrie check, haha! Maar dat eerste gaan we niet doen, doe mee aan een bodysupport programma De volgende bal is voor iemand die: - thuis bevallen is - niet van snoep houdt - nog een baby heeft
Heb een baby De bal gaat naar iemand die: * vanavond aan de chippies gaat * afgelopen week naar de bioscoop is geweest * weleens in de kroeg komt Gooi
Vang ik ben gisteren aan de chips gegaan De bal is voor: -iemand die vandaag is gaan fietsen -iemand die een terrasje is gaan doen -iemand die is gaan zwemmen
Vang! Ik heb een terrasje gedaan! De bal is voor iemand dieeee: - elke dag pas na 23.00 gaat slapen - nu al zin heeft in kerst - graag bij de Zara winkelt
Tegenwoordig is het nooit voor 23en, en laat de kerst maar komen! De bal gaat naar iemand die: * binnenkort naar de tandarts moet * elke dag iets op Facebook post * Van pure chocolade houdt Gooi
Vang, ik hou van pure chocolade De bal is voor iemand: -die dit jaar gewoon zwarte piet blijft zeggen -iemand die aan het lijnen is -iemand die ZP op de tablet leest