Vang Ik zit op de tablet, en (ik wil niemand beledigen!!!) ik blijf gewoon zwarte piet zeggen en zingen. De bal is voor iemand die; - haar haren verft - veel scheetjes laat - een boekenkast heeft
vang! Ik verf mijn haren! De bal is nu voor iemand die *bezig is met vakantie planning 2015 *ook voor de klas staat *geen plannen heeft voor de herfstvakantie Gooi!!
Geen plannen voor de herfstvakantie. Ik sta beroepsmatig niet voor de klas, maar ga het communie project doceren aan groep 4. Vind het rete spannend Iemand die: * thuis plavuizen heeft * elke zes weken naar de kapper gaat * geen kinderwens meer heeft Mag de bal vangen..
Ik ga elke zes weken naar de kapper. Alleen de laatste keer had hij een stuk te veel eraf geknipt dus nu wacht ik iets langer De bal is voor iemand die: - een bril draagt - meer dan 5 persoonlijke dingen aan de muur heeft hangen - van bananen houdt
Ik heb een bril! De bal gaat naar iemand die: * recentelijk in het ziekenhuis is geweest * gedoopt is * geen sinterklaas viert
Gevangen! Ik ben gedoopt De bal is voor iemand die: - Dit jaar getrouwd is - Vanochtend in de file heeft gestaan - Vandaag koffie op de vloerbedekking heeft laten vallen En... goooooooi!
Vang! Ik heb in de file gestaan vanmorgen.. De bal is voor iemand die: * Een kind heeft die fan is van Cars * Zwanger is van een jongetje * Vandaag All stars aan heeft En gooi!!
NIEMAND? Aangezien deze al een maand rondstuitert, ben ik zo brutaal om een nieuwe te doen. Maar je mag uiteraard ook nog reageren op het bovenstaande . Heb je dus 6 keuzes ipv 3! Ik gooi hem dus opnieuw. De bal is nu voor iemand die: - nu ziek is - rond de Kerstdagen uitgerekend is/hoopt te bevallen - 2 kerstbomen/boompjes in huis heeft staan GOOI!
Jaaaaaa vang! Heb een kerstboom staan en een kleine pratende kerstboom De bal is voor iemand die; - teveel chocola eet tijdens de ongesteldheid - een herdershond heeft - wel eens een middag dutje doet
Ja ik slaap soms smiddags (na een drama nacht met zoontje) De bal is voor iemand die In ploegen werkt Geen telefoon heeft Een kindje onder 1 jaar heeft
Yes! Vang Norah is bijna 9 maanden De bal is voor iemand die; - scheld in de auto - vaak moet plassen - van felle kleuren houdt
Ja, vang! Ik moet vaak plassen en scheld wel eens in de auto haha.. De bal is voor iemand die; - Een buffetkast heeft - Vandaag boodschappen moet doen/heeft gedaan - Industriële lampen heeft
Vandaag heeel veel boodschappen gedaan hahah Iemand die Geen auto heeft In een dorp woont Van disney houdt
Vang! Ik heb geen auto De bal is nu voor iemand die *familie bezoek krijgt met de feestdagen *oud&nieuw niet thuis viert *die van stampotten houdt en gooi!!
Vang! Ja ik vier oud en nieuw niet thuis, en ik hou van stamppotten Gooi! De gene die de bal nu vangt *Houd van chocolade. *Moet nog heel veel doen voor de kerst *Heeft een kat als huisdier.
Vang! Ik hou heeeeel erg van chocola en heb twee katten! De bal is voor iemand die; - deze week vaak serious request gaat kijken of luisteren - veel geduld heeft - wel eens toastjes en kaasjes en wijntjes op tafel zet savonds