*vang* Ja hier staat serious request aan, en komt er 's avonds af en toe wat knabbels op tafel staan (geen wijn voor mij momenteel). De bal is voor iemand die; - een grote hond heeft - opvliegend is - met kerst een 3 gangen menu in elkaar flanst
vang! ik doe een 3 gangen menu met kerst! de bal smijt ik nu naar iemand die *aan kerst kado's doet met kerst *nu vakantie heeft *in 2015 verhuis plannen heeft komt ie!!
Hebbes! Ja we hebben lootjes getrokken voor kerst! Leuk cadeaus uitpakken! De bal is voor iemand die; - graag ijs lust - goed kan dichten - het leuk vind zich op te maken
VANG! Ik lust graag ijs. De bal is nu voor iemand die: - beide Kerstdagen thuis blijft - gaat gourmetten vanavond of op Eerste of Tweede Kerstdag - zelf oliebollen gaat bakken GOOI!
vang m weer! ga 2e kerstdag gourmetten! De bal is nu voor iemand die *vandaag was gedraaid heeft *weleens haar haren verft *van games houdt en gooi!!!
Vang! Ik verf (te) vaak mijn haar, alle kleuren al gehad hihi Ik hou ook van games maar dan wel echte bordspellen De bal is voor iemand die... * niet kan wachten tot het zomer is. * kinderfilms stiekem heel erg leuk vind. * vandaag op de fiets gezeten heeft.
VANG! Ik kan niet wachten tot het zomer is. Ben zat van dit snotterweer. Bovendien houd ik meer van warmte dan kou. En ik houd niet van dik aankleden. Doe mij maar de zomer. Lekker in een jurkje en op slippers van de zon genieten! De bal is nu voor iemand die: - vandaag of morgen kalkoen gaat eten - zelf (of partner) vuurwerk gaat afsteken op Oudjaarsavond - een Staatsloterij Eindejaarslot heeft gekocht of nog gaat kopen. GOOI!
Vang, ik heb zelf vuurwerk afgestoken De bal is voor iemand die: - vandaag een vreugdedansje heeft gedaan - druk bezig is met een verhuizing - wilt stoppen met roken
Vang! Wij zijn druk bezig met onze verhuizing naar London! De bal is voor iemand die; - Altijd pas na 00.00 gaat slapen - Van winkelen houdt - boodschappen doet bij de Appie
Boom echt waar! Wauw! Wat spannend! Wonen jullie nu nog in Nederland? Ik ga meestal na twaalf pas slapen, en ga regelmatig naar de appie. De bal is voor iemand die; - een raskat heeft - vroeger wel eens een jointje heeft gerookt - wel eens vis eet
Vang! Ik eet weleens vis De bal is nu voor iemand die *regelmatig thuis bezoek ontvangt *van warm weer houdt *een rustige week tegemoet gaat en gooi!!
Vang, het is hier altijd rustig. De bal is voor iemand die: - Een groene auto heeft - Nog slaapt met een knuffel/doekje/iets soortgelijks - 's Morgens koffie MOET drinken En gooi.
Vang m weer, ik MOET smorgens koffie drinken! De bal smijt ik nu naar iemand die *ook in het onderwijs werkt *Goed is met talen *Binnenkort naar de tandarts moet GOOI!
Vang! Moet naar de tandarts en spreek vloeiend Duits en Engels. Degene onder mij is: - vroeger wel eens op een zuipvakantie geweest (ik zit zon zuipen zieke huis te kijken haha) - eet wel eens een eitje bij het ontbijt - lust cola en sinas
Vang! Ik lust cola en sinas. De bal is nu voor: *iemand die aan het solliciteren is *vandaag geldzaken moet regelen *iemand die nieuwe schoenen nodig heeft en gooi!!
Vang! Ik ben druk bezig met solliciteren. De bal is voor: - iemand die van aardbeien houdt - elke week wel een taart bakt - iemand die walgt van voeten Gooi!
Vang, ik vind aardbeien heerlijk. De bal is voor: - Iemand die van gamen houdt. - Iemand die momenteel geen werk heeft (maakt niet uit of het vrijwillig is of niet). - Vandaag eten gaat bestellen. Sta je er klaar voor? Komt ie