❤️Micchan Ik eet ongeveer 2 keer per week zo'n kant en klare pasta waar je alleen water bij hoeft te doen hahaha De bal is voor iemand die; - handig is met naald en draad - van gevulde koeken houdt - haar haren verft
Vang! Ik hou van borduren en ben pas naar de kapper geweest en die heeft mijn haren geverfd. De bal is voor iemand die - van detective verhalen houdt - Divorce kijkt - dit jaar 12,5 jaar getrouwd is.
😊 Ik kijk divorce! En ik hou van detective verhalen. De bal is voor iemand die; - in het buitenland woont - lippenstift draagt - naar de film van 50 tinten wil gaan!
vang! Ik woon in het buitenland De bal is nu voor iemand die *niet zonder internet kan *binnenkort uit eten gaat *graag mensen helpt komt ie!!
Yep vang, ik verveel me al heel snel zonder internet. De bal is voor iemand die: - Vaak moe is - Nog boodschappen moet doen vandaag - Binnenkort naar de dokter moet En gooi
Alle 3 haha. Ik moest boodschappen doe, ben vaak moe (ziekjes) en ik moet binnenkort weer naar de dokter. De bal is voor: - Iemand die niet zonder gamen kan - Iemand die dol is op de kleur groen - Iemand die elke avond wel snackt Catch if you can!!
Vang! Zowel ik als manlief kunnen niet zonder gamen. De bal is voor iemand die; - altijd make up draagt - ooit iets gebroken heeft - wel eens vieze filmpjes opzoekt op you tube (nee geen seks, maar echt vies, je weet wel over puisten uitduwen, vallen enz)
Vang! Ik ga de deur niet uit zonder mijn wenkbrauw aan te zetten en echt niet zonder mascara. De bal is voor iemand die: - Wie is de mol volgt - geen leuke schoonouders heeft - alleenstaande moeder is
Vang! Zit NU te kijken naar de Mol. De volgende bal is voor iemand die: - bang voor de bal is - een paarse auto heeft - allergisch is voor een fruitsoort
Oke dan, kiwi dus Vang de bal als - je met de voorjaarsvakantie niet op reis ga - je niet mee doet met de hype raad het plaatje - je in huis een mooie bos tulpen hebt staan
Ja dat ben ik! Op alle punten. Ga niet op vakantie, heb 2 bossen tulpen staan. En haaaaaaat dat spelletje Vang de bal als -je gaat camperen van de zomer in frankrijk - je vandaag gaat winkelen - je lievelingskleur groen is En gooi!
Ik sla over haha. Waren van plan om de stad in te gaan maar hebben uiteindelijk alleen snel boodschappen gedaan.