Boodschappen doen vind ik een saaie verplichting, winkelen is lekker de stad in om alle leuke dingetjes te bekijken..
Ja ik ben vandaag gaan winkelen. De bal is voor iemand die: Graag stroopwafels eet Vandaag gaat zwemmen Gehuild heeft bij de lion king En gooi!
Ik vang! Alledrie gaan voor mij op! De bal is voor: - iemand die een partner heeft met meer schoenen dan zij zelf - iemand die in Groningen woont - iemand die nog nooit op wintersport is geweest
Ja ik ben nog nooit op wintersport geweest! ik ben veel te bang dat ik het leuk vind, dan wordt het zo'n duur geintje De bal is voor degene die: Geen vloerbedekking heeft Huishoudelijke hulp heeft Wasgoed wel eens buiten ophangt (rara waar ben ik mee bezig )
Vang! Ik hang mijn wasgoed wel eens buiten De bal is voor: - Iemand die dol is op bling-bling - Iemand die elke week wel online bestellingen plaatst - Iemand die ooit in China is geweest Gooi!
vang! Ik ben weleens in China geweest! de bal is nu voor iemand die *binnenkort naar de tandarts moet *net terug is van vakantie *binnenkort gaat verhuizen komt ie!!
Vang! Ik moet deze maand naar de tandarts.. De volgende is voor iemand die: - Eigenlijk nu moet werken - Zin heeft in de lente / zomer - Een zoon of dochter van (bijna) 2 heeft Gooii
Vang! Het tweede is zeker van toepassing (het eerste stiekem ook). De volgende is voor iemand die: - jarig is in mei - een oudere vriend/man heeft - haar haar laat kleuren Hoppa!
Vang! Mijn vriend is ouder en ik laat mijn haar wel eens kleuren. De volgende die mag vangen is voor iemand die: - Belangst heeft - Altijd voor 6:00 uur op staat - Het liefst elke week friet eet
Vang! Ik ben dol op frietjes! De bal is voor: - Iemand die goed is in voetbal - Iemand die nooit een drankje overslaat - Iemand die helemaal in superfoods geloofd Gooi!