ik was bijna een week overtijd en ik ben toch ongi geworden ik vind het erg jammer want ik wil het erg graag helaas
Nee, ik durf nog niet. Ik wil het zo graag! Ik heb een tijd terug met mezelf afgesproken dat ik rond dag 36 pas ga testen. Nu heb ik tegen mezelf gezegd dat ik wacht tot woensdag (dag 34); lijkt me wel een mooi Valentijnscadeau.... Anders had ik het misschien niet volgehouden, maar het voelt ook alsof ik ongi moet worden De vorige keren wou ik al deze klachten - nogal heftig bij mij vanaf 4 dagen voor nod - toeschrijven aan zwangerschap, maar das ook niet gezond. Ik weet het gewoon ff niet meer. Eerst was cyclus 28 dagen en toen ik daar de eerste keer overheen ging, heb ik negatief getest en toen op dag 30 toch ongi. Dus nu iets voorzichtiger (al ben ik stiekum al 5 keer naar wc geweest om te checken en steeds wel beetje blij dat het nog niet zo is.
Jammer zeg, maar misschien ben je nu pas echt ontpilt..... En dus meer kansen voor de volgende poging Het glas blijft halfvol!
hoi bianca84, heb precies hetzelfde als jou gehad ben nu ook voorzichtiger met testen. heel bang voor die teleurstelling volgens mij kan ik het dadelijk ook niet geloven als ik echt zwanger ben. knuf tamara