hallo Dames, Ik vroeg me af of iemand hierover wat meer weet Ik probeer al een half jaar zwanger te worden en houd me cyclus bij met ovulatietesten en het checken van me baarmoedermond Ik heb een cyclus van 28 dagen en iedere maand na me ovulatie zakte me baarmoedermond alleen nu blijft ie hoog staan en temp 0.3 graden hoger Ik zit nu 6 dagen voor NOD afentoe misselijk maar ja kan ook tussen me oren zitten omdat ik er teveel mee bezig bent iemand dit ook meegemaakt ?
Het enige wat ik weet is dat je echt teveel.risico loopt op een infectie als je met je vingers constant je baarmoedermond checkt. Mocht je zwanger zijn dan moet je daar echt vanaf proberen te blijven, want een infectie kan echt nare gevolgen hebben. Ik heb ooit gehoord dat je baarmoeder pas na een aantal weken zwangerschap echt hoog gaat zitten en blijft en daarvoor wil het nog weleens verschillen.
helaas is dat niet zo betrouwbaar en ivm infectie gevaar zou ik dat ook laten... enigste wat betrouwbaar is zijn ovutesten en regelmatig gewoon gezellig maken
6 maanden is niet lang je moet jezelf 1 jaar geven om zwanger te kunnen worden. Weet niet of je aan de pil was maar dan moet je gewoon ontpillen en dan is 6 maanden echt nog niet lang. Ben het met mijn voorgangers eens niet bij jezelf voelen van binnen heb dat trouwens zelf nooit zo gedaan maar goed. En helaas lijken zwangerschapskwalen ook erg op een aankomende menstruatie. Ik zou nog doorgaan met het elke maand gezellig maken
hallo dames , je kan op meerdere sites terug vinden dat je ook je baarmoederkan checken op je vruchtbare dagen natuurlijk doe je dat als je eerst je handen hebt gewassen zelf na gevraagd aan me huisarts 6 maanden geleden je doet dat eenmaal in de ochtend en waneer je voelt dat ie hoog zit dan ben je vruchtbaar en als ie weer zakt dan zijn je vruchtbare dagen en eisprongen voorbij zolas ik al zei dat ik iedere maand me baarmoedermond checkt en wanneer ie was gezacht dan wis ik dat me vruchtbare dagen voorbij zijn en dan stopte ik met voelen alleen nu ging ie maar niet omlaag dus dacht ik bij mezelf mischien cyclus verkeerd uitgerekend maar niet dus want ik ben Zwanger!!!! ben zo blij hopelijk blijft het goed doen maandag afspraak huisarts