even een vraagje m.b.t. clomid

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mercedes, 28 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ik slik al geruim een jaar clomid 150. In juni is mijn vader gestorven, waardoor ik die maand geen clomid heb genomen, in juli ook niet met als resultaat dat ik niet in augustus,maar pas 24 september mijn ongi kreeg(cyclus van 62 ipv 31,1 cyclus overgeslagen). In september heb ik netjes mijn clomid geslikt, maar nu zit ik op dag 37, dus in principe overtijd. Zou het kunnen dat mijn cyclus nu weer 62 dagen duurt of kan ik uitgaan van een normale clomidcyclus van 31 a 32 dagen.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

2. Makkie

Makkie Niet meer actief

Ik zou zeker een testje wagen, als je zeker weet dat je een eisprong hebt gehad en als je weet wanneer...... als de clomid aangeslagen heeft heb je vast niet weer een cyclus van ruim 60 dagen..... succes!

3. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    clomid slaat aan, en naar mijn weten is mijn eisprong (net als normaal met clomid) op cyclusdag 17 geweest.

4. Makkie

Makkie Niet meer actief

dan zit je nu dus al 20 dagen na je eisprong! Heel snel testen meid!

5. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Morgenvroeg maar doen dan. Heb nog 1 test in huis. Is zo'n sensitest,weet niet hoe gevoelig die is,maar dat moet wel lukken lijkt mij. Spannend....

6. Makkie

Makkie Niet meer actief

heel veel succes meid! Ga voor je duimen! Als ik vanacht niet ongi wordt, ga ik morgen ook testen..... hoop dat we beide deze keer aan de beurt zijn!

7. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ik laat het morgen hier even weten, misschien dat jij ook al iets weet. Spannend.....

Succes.

8. Gezond

Gezond Niet meer actief

Hoi Mercedes,

Clomid is een middel dat ervoor zorgt dat je eicel(len) tot rijping komen. Dat werkt dan ook meteen in de maand dat je het slikt, als het werkt... Als er een goede rijping is geweest en een eisprong heb je gewoon na plm. 2 weken na je eisprong het einde van je cyclus... of niet als je zwanger bent ;)

4 dagen overtijd is een mooie tijd om te testen!

SUCCES!

Deel Deze Pagina