Hoi hoi, vraagje: Hoe lang staat je baarmoedermond bij een cyclus normaal gesproken zo hoog? En na hoeveel dagen na de eisprong zakt de baarmoedermond? Mijn baarmoedermond staat nl al sinds ruim een week errug hoog, kan de opening maar half voelen zeg maar.. Hij zakt ook nog niet echt... Wie weet het antwoord op deze vraag? Thnx... x
Hoi, Ik vind juist dat de mijn laag blijft, wanneer ik ook voel. Maar ben nog maar pas aan het voelen dus moet denk nog ervaren wat hoog en laag is en wat hard en zacht is, ik vind hem vrij zacht en blijft zacht voor mijn gevoel. Groetjes
dit is wel interessante materie! de vraag is vooral: hoe voelt de baarmoedermond als je (net) zwanger bent?
hey meiden, ik lees vanaf gister al met jullie mee :bloos: heel interessant allemaal. Sind eergister ben ik ook gebonnen met baarmoedermond te voelen. ik voel hem heel goed dus dan ligt tie laag toch? volgens de dokter moet ik mijn eisprong een maandag hebben, als het goed is dan moet mijn baarmoedermond omhoog gaan dan toch en open gaan staan of heb ik het nu allemaal helemaal fout... iedereen zoiezo succes met zwanger worden en voelse groetjes
Hoi Dames ! Heb ook even meegelezen met deze topic.. Erg intressant.. Net ff aan mijn BBM gevoeld, is allemaal erg hard, weet alleen niet precies WAAR ik moet voelen, kan iemand dit uitleggen? Liefss
Ik hoor van iedereen dat als je zwanger bent dat je bbm dan hoog ligt... Die van mij ligt echter laag.. ik kan hem heel duidelijk voelen... Ook kan ik duidelijk voelen dat ie gesloten is...
Nou ik voelde em bijna ook nooit... Maar ik moest nu na de ivf-behandeling capsules hoog in de vagina inbrengen... 3x per dag... En toen voelde ik steeds een hard iets waar ik met mijn vingertop rondjes omheen kon draaien... Het lag ook niet mooi in het midden, maar naar de zijkant gebogen eigenlijk... Ik heb aan de gynaecoloog gevraagd of dat mijn bbm was... Uitgelegd dat ik wel een streepje erin voelde... maar niet open.. Gyn zei dus dat dat idd de gesloten bbm is... Vandaar
Lees ook even mee. Hier is de baarmoedermond potdicht en hard, maar kan er wel nog redelijk goed bij. Ook nog geen bloederig slijm of iets wat wijst op, maar ook een negatieve test. En dat terwijl ik echt dacht dat het raak was! Tanja
Ik weet niet of dat een goed teken is hiihiii... De gyn wou het mij ook niet vertellen of kon het me niet vertellen... geen idee.. Ik weet alleen hoe het bij mij voelt... en jij moet nog 6 dagen voordat je mag testen.. En ik ben ruim 5 weken zwanger... sorrie...
Ik weet er alles van... Ik ben ruim 4 jaar bezig geweest en heb de nodige teleurstellingen waaronder 2 mk's en een bbz gehad... Sterkte meid!