Wishgirl mag ik je ook een vraagje stellen? als goed is zou een maandag ongeveer mijn eisprong moeten zijn tenminste dat zegt de dokter... wanneer ongeveer zou dan baarmoedermond open moeten gaan staan een dag ervoor ofzo of op de dag dat je je eisprong hebt? sorry maar ben op dat gebied nog een leek groetjes
@Minny - Ik ben wel werkzaam geweest binnen de fertiliteit maar de stand van de baarmoedermond heb ik niet veel kaas van gegeten... Overigens denk ik ook niet dat het heel erg belangrijk is hoe de stand van de baarmoedermond is rond de eisprong... Wat belangrijk is om te weten is het volgende: Normaal zaad blijft onder normale omstandigheden tot 72 uur leven in het vrouwelijk lichaam. Daarnaast is een eicel tot 24 uur na de eisprong te bevruchten... In principe is het dan zo dat wanneer je om de dag gemeenschap hebt dit voldoende moet zijn om een zwangerschap tot stand te brengen... Wanneer alles goed is heeft een vrouw 20 tot 25% kans op een zwangerschap per cyclus... 85% van de vrouwen is binnen een jaar zwanger... Geen echt antwoord op je vraag... maar ik hoop wel dat je hier wat aan hebt... Succes!
Hier een stukje gevonden op ZW-pagina: hard - goed voelbaar en dicht dan zit je niet in je vruchtbare periode.. zacht - moeilijk bereikbaar en open zit je in je vruchtbare dagen... halverwege "goed voelbaar' en "moeilijk bereikbaar" en vaak zelfs wat schever in de schede...kan bij sommige vrouwen (waaronder ik) een teken van zwangerschap zijn, want bij zwangerschap zakt de baarmoedermond tot halverwege de schede...maar bij de 1 is dit al snel, en bij de ander duurt het wat langer...
Hoi, Ik voel ook al enkele dagen. Vind het zo mooi om te voelen wat er gebeurd. Bij mij is hij hard en dicht en heel laag. Als ik nu in mij ga, dan voel ik de baarmoeder(wand) eerst en die moet ik een beetje weg duwen en dan voel ik pas de mond zeg maar. Dus het lijkt wel of de mond naar achteren wijst. Nou veel succes iedereen. Groetjes Wendy
mijn baarmoedermond is heel hoog en gesloten nu. Ik voel regelmatig, normaal zit ie tot halverwege mijn vinger maar nu kom ik er helemaal niet meer bij
Bij mij zit hij nu ook heel laag. Tijdens het klussen voelde ik hem heel duidelijk in mijn onderbuik. Ik heb een week geleden mijn ei gehad, dus als het goed ik wordt ik volgende week ongesteld. Zou het een teken van zwangerschap kunnen zijn? Ben ook erg moe, last van afscheiding, gevoelige tepels en een raar gevoel aan de rechterkant van mijn buik, als of er iets zit. Moet nog een een week wachten met testen en ik vind het zo moeilijk, daar heb ik eigenlijk geen geduld voor, maar ja het zal wel moeten Het kan ook ontpillen zijn, ben nog maar 2 maand gestopt met de pil, maar ben wel gewoon ong geworden de eerste maand en precies op tijd. Het is allemaal maar afwachten
nou bij mij staat hij heel hoog en is hard en ben toch gisteravond ongesteld geworden en dat terwijl hij normaal laag,zacht en open is? dusssss alles kan en ik zou me er niet te zeer op vast pinnen ik dacht ook deze keer zwanger te zijn,maar helaas :x tijd voor een nieuwe banner
! Ja is niet echt niet om elke keer weer die ongi te krijgen, in de hoeveelste ronde zit je nu? Liefs
Hoi, Mijn mond staat nu denk best hoog in de vagina en hij is volgens mij dicht en hard. Ik vind het nog wel moeilijk om het te bepalen wat nu is, zacht, hard, hoog, laag. Ik voel gewoon elke dag op dezelfde tijd dan heb ik het beste beeld van hoe het veranderd. Ik heb ook geen slijm, dat voel ik dan ook meteen mee. Iedereen veel succes.
Hoi, Dit heeft misschien niet zoveel met de mond te maken maar misschien weten jullie wat en hoe ik het nu moet bekijken. Ik voel nu ook voortaan of ik slijm heb zeg maar en nu heb ik slijm gehad op: (Sinds 9 juli voel ik naar slijm) 9 juli 13 juli 14 juli 21 juli En ja weet niet of er nog meer dagen komen maar tot nu toe is dit de stand. Is dat normaal, je kan toch maar enkele dagen achter elkaar slijm hebben en niet verspreid over je cyclus? Wie weet dit?