hallo meiden ik ben vanochtend bij de gyn geweest en uitslag van bloed onderzoek was binnen! heb het pco syndroom krijg hier nu medicatie voor. nu is mijn vraag wie heeft dit ook gehad en heeft het zo zijn vruchten af geworpen en is zwanger geworden? met hormonen. en hoe lang heeft het geduurd?
Hallo Sunlight, Goh balen meid dat je PCO hebt! Maar fijn dat je het nu weet. Heb je clomid gekregen? Op dit forum vind je bij 'vruchtbaarheidsbehandelingen' een PCO-topic. Daar schrijven allemaal dames met PCO. Ik ben zelf zwanger geraakt d.m.v. hormoonspuiten (Puregon). In totaal zijn we ruim twee jaar bezig geweest, waarvan ongeveer 9 maanden in de MMM. Héél veel succes, het komt allemaal goed!
Bij mij is eind maart pco vastgesteld. Heb eerst een kuur provera gekregen om weer eens ongi te worden (was ik al 4 maanden niet meer geworden) en daarna ben ik aan de clomid begonnen. Gelukkig sloeg de clomid 50 mg bij mij direct goed aan (dit is de laagste dosis) en de derde ronde met clomid was het raak! Trouwens, teruggerekend heb ik waarschijnlijk al pco gehad voor ik zwanger raakte van mijn zoontje en dat was in 1 keer raak (toen dus nog niks van pco bekend bij mij). Pco is dus zeker niet het einde van de wereld hoor! Maar ga kijken bij 'pco en clomid'. Daar zijn veel meiden die met clomid of spuiten aan de gang zijn. Succes!
oke meiden bedankt ik zal even kijken ja ik krijg op medicatie om mijn ongi op te wekken en daarna idd clomid nou mooi dan zullen we afwachten wanneer het raak is liefs
Hoi, Bij mij is begin mei PCOS geconstateerd en begin mei vorig jaar is er bij mijn man slecht zaad ontdekt. Ik kreeg primolut om mijn ongesteldheid op te wekken en 50mg clomid om de eitjes te laten rijpen. Ben nu 3 rondes verder en ik ben zwanger! Heel veel succes, hoop dat je snel een positieve test hebt.