stand van zaken

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door pingpongballeke, 29 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pingpongballeke

29 mrt 2007
    34
    0
    0
    bediende
    affligem
    nog steeds geen :evil: te bespeuren
    voel nu wel steekjes links ter hoogte van de baarmoeder
    en heb een redelijk gezwollen en harde onderbuik

zou dit wijzen op aankomende ongi of eerder op een ontluikende zwangershap?

iemand hier ervaring mee?

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    tja kan je alle kanten mee op

3. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    kan alle kanten op. zit in het zelfde schuitje, heb wel enorme krampen, alleen maar soms ipv de hele tijd zoals normaal. ik heb een enorme buik! haha ziet er niet uit en het roze dat ik normaal een week van te voren al heb heb ik eergisteren een dag gehad daarna niet meer.

afschuwelijk verwarrend he?! je weet dat het twee kanten op kan en dat je rustig moet wachten, maar oei oei oei, wat duurt dat lang ;)

ik ga voor je duimen meid!

4. pingpongballeke

29 mrt 2007
    34
    0
    0
    bediende
    affligem
    idd, spanning en twijfel is moordend

5. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Ook ik kan daar inmiddels over mee praten :(

6. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    oei zena, 2 dagen overtijd met zulek mooie cycli! dan moet het toch haast wel! wanneer ga je testen? en pingpongballke, hoe lang weet jij je geduld te bewaren?

7. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Dat is dus de ellende Claartje, ik dacht hetzelfde, maar de test van vanmorgen (kruidvat)was negatief! Dus misschien heb ik ineens mn eisprong later gehad ofzo....balen!

8. pingpongballeke

29 mrt 2007
    34
    0
    0
    bediende
    affligem
    Hier nog steeds niks
    de krampjes zijn verdwenen en mijn buik is ook 'gesmolten'
    gisteravond tampontest gedaan, heel klein roze veegje erop dus ik dacht, 't zal voor vannacht zijn
    tampon vanmorgen spierwit

om gek van te worden

9. pingpongballeke

29 mrt 2007
    34
    0
    0
    bediende
    affligem
    hier zet nog steeds niks door
    sinds vanmorgen al een drietal rozige vegen en verder niks

heb het gevoel da'k me voor de gek aan het houden ben

zou eigenlijk liever hebben dat ze mooi rood doorzetten dan weet ik ineens waar ik aan toe ben

10. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    pingpongballeke ik weet precies wat je bedoelt! zit nu op mijn werk, ben zo ziek als het maar kan, vanacht de hele nacht op m'n kop gestaan van de buikpijn, maar ongi? ho maar. heb ook liever rood, dan ben ik er vanaf, kunnen we verder haha, maar helaas, daar hebben we geen controle over.

zena meid, wat vervelend! kan em voorstellend at je het toch stiekem al hoopte. nu eerst nog even geduld tot je rode dagen, wie weet wat er nog gebeurd

11. pingpongballeke

29 mrt 2007
    34
    0
    0
    bediende
    affligem
    hier ist net zo, ben op't werk maar kan aan niks anders denken, het is echt vervelend aan't worden
    kzou wel willen aan wat anders denken maar 't lukt me niet

eens ze zouden willen doorzetten kan ik idd verder hé

12. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Ik moet straks gaan werken...ze zullen wel denken dat ik blaasontsteking heb straks. Hahaha! Ik heb juist geen buikkramp. Alleen maar rugpijn, maar dat heb ik al vanaf dinsdag. Normaal de avond voor ik ongesteld word. Met mn temp kan ik ook alle kanten op. Van 1 tot 5 geslapen, toen maakte de kat me wakker en die bleef doorgaan, dus om half 6 getempt en eruit gegaan. 36,2 is niet goed dus....maar om kwart voor 6 dat beest opgesploten in de woonkamer en weer in slaap gevallen tot half 11 (meestal kan ik niet meer slapen als ik eenmaal wakker ben) en toen temp 36,8. Dus...daar word ik ook al niet wijzer van. Meiden, hoop dat jullie straks allebei stiekem toch positief testen (en ik zelf ook natuurlijk)

13. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Mijn banner is aangepast.ronde 11. Hoop dat jullie meer succes hebben dames!

Deel Deze Pagina