hierbij een ontzettende belangrijke vraag Ik heb nog niet echt een regelmatige cyclus de langste was 47 dagen en ik zit vandaag op dag 43 . Het vreemde is alleen dat ik wel zwangerschapsverschijnselen heb , ik ben ontzettend misselijk vooral in de ochtend maar het blijft wel de hele dag terug komen , de donkere kleur van mijn tepels neemt toe de grootte bedoel ik dan ( tepelhof breidt zich uit ) , mijn buikje is opgezet , en ik ben ontzettend opgejaagd de laatste dagen niet dat dat een zwangerschaps verschijnsel is maar goed , ik voel me ook zwanger maar Het zal wel een spook zijn want ik heb over 2 weken 3 zwangerschapstesten gedaan en all 3 waren negatief . Wat denken jullie hier van ? NA hoeveel weken zwangerschap heb je wel voldoende hcg om het met een test aan te tonen ? Alvast bedankt ! groetjes syb
in principe heb je ong 6 dagen na de innesteling genoeg HCG in je lichaam zitten om aan te tonen met testen. de innesteling gebeurd ongeveer 6-10 dagen na de eisprong. Je kunt net zo goed een hele late eisprong hebben gehad. maar hoelang ben al je al bezig? en hoelang ben je al van de pil af? als je langste cyclus 47 dagen was zou ik over een dag of 4 a 5 nogmaals testen.
ik ben nu ruim een half jaar van de pil af en we zijn nu een goed half jaar bezig ,alleen mijn cyclus komt niet op gang waardoor het moeilijk word om na te gaan wanneer je een eisprong hebt . liefs syb
o ja ik bedoel met dat mijn cyclus niet op gang komt dat het de ene keer 47 dagen duurt en de andere keer 38 ,erg onregelmatig dus gr syb
ja dat is wel erg onregelmatig indd. Ze zeggen vaak voor het testen je langste cyclus aanhouden, maar kan me voorstellen dat je geduld dan erg op de proef gesteld wordt. Ik heb weleens gelezen dat er verschillende natuurlijke producten zijn om je cyclus beter op gang te krijgen. ik meen me te herinneren Teunisbloemolie,
ja dat zeker en als ik zwanger ben wil ik dat liever zo snel mogelijk weten want je moet toch met bepaalde dingen rekening houden . ik heb de afgelopen anderhalve week tot 1 week 3 testen gedaan en allemaal negatief zoals ik al zei , en dat is vreemd ik voel me wel zwanger maar dat kan een spook zijn zoals ik al zei . Het rare is dat het ook al weer een tijd geleden is wanneer we geklust hebben ik geloof dat ik dat ook maar eens bij ga houden
Hoi Sybje, Ik voelde me eerst ook zwanger en dat bleek toen nog van het ontpillen te zijn. Toen ik echt zwanger was had ik de eerste weken juist bijna geen klachten. Ik zou er maar niet te veel van verwachten, dan maak je je waarschijnlijk alleen maar blij met een doodvogeltje. Je kunt er toch niets van zeggen aan de hand van klachten. Succes meid! Liefs Laura