geboortekaartjes.nl of cardxl?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door emje, 6 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emje

emje Niet meer actief

hoi meiden

wij zijn er eindelijk uit welk geboortekaartje we willen. echter zitten we nog te twijfelen over de website. geboortekaartjes.nl en cardxl hebben beide dit kaartje in de collectie alleen is het bij de een 30 euro duurder dan bij de ander.

wat ik ook wel raar vind is dat je bij cardxl maar 3 keer je proefdruk kan veranderen (kan wel vaker maar dat kost 15 euro extra) en bij geboortekaartjes.nl kan dat zoveel je wil.

nu twijfelen we waar we zullen bestellen. hebben jullie ervaring met 1 of misschien met beide website's?

2. Vrouwenmantel82

Vrouwenmantel82 Actief lid

11 dec 2011
    428
    0
    0
    Verzorgende ig van beroep
    Bij den bosch
    Hier een goede herinnering aan geboortekaartjes.nl. Wij waren juist die bezig met het geboortekaartje, toen de kleine plotseling kwam met ruim 5 weken te vroeg. Mijn man heeft ondanks dat de proefdruk nog nietklaar was alles super snel en helemaal naar ons zin kunnen regelen. Binnen een paar dagen was het binnen.

3. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Hier ook goede ervaring met geboortekaartjes, alleen dan voor huwelijk. Echter zelfde website, alleen ander thema....
    Perfect snel, gratis proefdrukken, mooi resultaat. Gaan het nu ook voor geboortekaartje gebruiken.

4. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Hier een erg slechte ervaring met geboortekaartjes.nl
    Hadden ze de kaartjes op de verkeerde kant bedrukt...sukkels. Maar schijnbaar niemand daar opgevallen, dus opgestuurd. Wij de kaartjes ontvangen en bellen. Maar natuurlijk was het vrijdagavond dus konden pas maandag iemand bereiken. Kaartjes waren niet op voorraad dus die zouden besteld moeten worden en dat zou wel 2-3 dagen gaan duren...en dan nog een dag voor het bedrukken.
    Uiteindelijk op woensdag per expres nog de kaarten goed bedrukt en wel gekregen maar dat was echt pas na een boel boze telefoontjes, anders hadden ze ons gewoon nog 2 dagen extra laten wachten. Verder ook nooit excuses oid gehad. Kortom, ik ga er niet nog eens bestellen ondanks dat het uiteindelijk "maar" een paar dagen vertraging heeft opgelopen. Het was gewoon de hele manier waarop.

5. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Hier erg goede ervaringen met geboortekaartjes.nl, bij de oudste hebben we daar de kaartjes besteld en nu weer. Erg fijn dat je de kaartjes zoveel kunt aanpassen als je zelf wilt, ik zou niet genoeg hebben aan 3 keer ;) Alhoewel, als je dat van te voren weet dan denk je waarschijnlijk erg goed na over wat je precies wilt.
    30 euro verschil vind ik wel veel!

6. MissButterfly

MissButterfly Actief lid

26 jan 2012
    143
    0
    0
    Wij hebben onze trouwkaart bij cardxl besteld en waren erg tevreden.
    Wij gaan dan ook onze geboortekaartjes bij cardxl bestellen :)

Deel Deze Pagina