Welke flesvoeding kan ik het beste gebruiken?

Discussie in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' gestart door panther, 17 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. panther

panther Actief lid

8 jun 2013
    471
    0
    16
    NULL
    Noord Holland
    Hallo dames,

Ik heb een vraag vanwege een borstverkleining jaren geleden kan ik waarschijnlijk geen borstvoeding geven.

Alleen welke flesvoeding ga ik gebruiken? je hebt er zoveel, eigen merk Kruidvat, Etos,AH, Nutricia of Friso?of een andere?

Is een eigen merk flesvoeding net zo goed als een merk voeding?

Graag jullie ervaringen!

2. Nestle

Nestle Fanatiek lid

30 dec 2012
    1.094
    1
    0
    Beste Panther,

Borstvoeding is natuurlijk altijd het beste voor je baby maar in jouw specifieke geval is het natuurlijk belangrijk dat je je goed informeert voor de bevalling.
    Het is heel belangrijk even uit te zoeken of je het beste kan beginnen als de borstvoeding niet lukt: met een hypo allergene voeding of standaard voeding. Je verloskundige kan je hierbij helpen.
    Verder is het zo dat er geen slechte voeding bestaat in Nederland omdat alle voeding moet voldoen aan stenge wetgeving. Wel is het zo dat A merken zoals Nutricia, Friso en Nestlé constant onderzoek doen. Daardoor is de voeding van deze merken altijd volgens de nieuwste inzichten. Elk merk heeft zijn eigen specifieke kenmerken. Heb je vragen over NESTLÉ babyvoeding dan kan je natuurlijk altijd even met mij bellen via tel: 0800-0230131 (gratis)

Groet,
    Saskia

3. panther

panther Actief lid

8 jun 2013
    471
    0
    16
    NULL
    Noord Holland
    Uiteraard ga ik eerst bv proberen.
    Bedankt voor je antwoord!