Hai meiden, mijn vrouwtje is 11 maanden en heeft 6 tandjes: 2 onder en 4 boven. Vanmorgen deed ze haar mond open en toen zag ik een kies Hij zit voor haar rechts onder. Eerst "moeten" de tandjes toch allemaal doorkomen? Wie nog meer baby's met kiesjes?
Aaron had pas 4 snijtandjes toen er 3 kiezen doorkwamen. Overigens was hij 13 maanden toen de eerste door kwam. Inmiddels heeft hij 6 snijtandjes door. Stond ook heel raar te kijken toen ik opeens een kies zat. Ik maar wachten op snijtanden .
Ja hier ook hoor! Alexander heeft 8 snijtanden (4 onder, 4 boven), ondertussen is er 1 kies volledig doorgekomen én zijn er nog 3 tegelijk onderweg Ik dacht ook niet dat het zo snel zou gaan
Hahaha, grappig. Herkenbaar van de eerste keer dat ik een kies zag. Inmiddels heeft Sam er al vier en nu ook een hoektand. 13 tandjes dus al . Maar hier ook een rare volgorde. Sam kreeg eerst 7 snijtanden en nummer 8 kwam maar niet. Toch wel eerst kiezen. Dat was ook wel maf vond ik. Groetjes, Josien
mag ik een klein beetje inbreken op dit onderwerp en vragen of het normaal is dat mijn kereltje van bijna 1 pas 4 tandjes heeft.. 2 boven en 2 onder.. hij is erg laat met tandjes of niet? eerste kwam met ruim 9 mnd..
Ha Marieken, Ja hoor dat is normaal Mijn meisje van bijna 1 jaar heeft nog helemaal geen tanden, is volgens de geleerden ook normaal....maar echt, ik kíjk die tandjes bijna haar mondje in haha
blij mee zijn.. ze zeggen hoe later de tandjes komen hoe sterker ze zijn! hier met 10mnd de eerste kies na 4 tandjes..
Dane is nu 15,5 maand en heel zijn gebit is al door......is dat niet een beetje snel??? Heb zelf geen idee...
Mijn zoontje had toen hij 5 maand was 7 tanden nu 8 tanden en 2 kiezen is nu ruim 9 maand. Maar het is een hele grote fabel, dat hoe later ze komen hoe sterker ze zijn heb hem ook al heel vaak andersom gehoord. Onze tandarts deed het uit de wereld helpen en zei nee hoor is een fabeltje. Ik had met 4 maanden eerste tandje en met 11 maanden alles compleet mijn man met 3 maanden eerste tandje en met 13 maanden alles compleet wij hebben nooit wat bij de tandarts. Ik heb in totaal 2 gaatjes gehad en mijn man 4 hij is ruim 30. ik 24 Maar mijn broertje en zijn broertje waren allebei heel erg laat met tandjes begonnen bij ruim 1,5 jaar beiden. en pas bij bijna 3 jaar compleet en beiden hebben een heel slecht gebit echt heel slecht. mijn zwager had laatst in 3 maanden tijd 15 gaatjes ontwikkeld en mijn broertje is 20 en heeft inplantaten dus ik geloof er inderdaad niet in dat hoe later hoe sterker. Hoop alleen dat ons mannetje zijn tandjes van ons heeft gewoon sterke gezonde tandjes
Hier met 3 1/2 maand zijn eerste tandje. Inmiddels 8 tanden en 2 kiezen rijker. 2 andere kiezen zijn op komst.
soheee, meer kleintjes die snel zijn dus. Hoef ik me niet ongerust te maken of de rest van de tandjes nog komt