Sinds een weekje slaapt ons meisje erg slecht, het begon overdag met de ochtend slaap na de fles van 8 uur ( ze gaat dan na een uurtje a 1,5 weer naar bed voor een paar uurtjes. Als ik alleen al naar boven loop is het schreeuwen. Ik laat haar dan maximaal 15 minuutjes huilen ( lees krijsen) Maar haal haar dan maar weer uit bed. Ze jengelt dan wel wat als ze beneden is maar niet extreem. Ik kan wel zien dat ze echt heel moe is. Idem s'middags. Gevolg is s'avonds een overprikkeld kind dat te moe is om te gaan slapen. Vanacht zelfs van half 2 tot half 5 met haar opgezeten. En ze sliep al 4 weekjes door van 9 tot 7. Is dit een fase en ziet iemand herkenning hierin? Tips zijn welkom hoor!
Hoi lizzie84, Ik herken jou verhaal helemaal want bij mijn zoontje heb ik precies het zelfde gehad ook toen hij 3 maanden was. Wij waren ook te einde raad en wisten het echt niet meer, Toen zijn we op aanraden van een vriendin gaan inbakeren en echt het heeft zo goed geholpen bij hem. Hij kreeg veel meer rust omdat hij beter ging slapen en wij als ouders konden ook weer even tot ons zelf komen,want wij waren helemaal uit geput. Dus mijn advies is om te beginnen met inbakeren en kijken of het helpt. Bij Ben zagen we al de zelfde dag resultaat. Kijk eens op http://www.pacco.nl/ Heel veel sterkte er mee. Doei knuffeltje van Teddy.
Ik kan je geen tips geven maar ons meisje is ook 3 maanden en is sinds 1,5 week ook 's nachts weer telkens wakker. Hopelijk is het een fase
Vannacht gelukkig wel weer doorgeslapen, zag het al helemaal voor me, elke nacht er weer uit voor een voeding, gelukkig niet het geval! @ Teddy, inbakeren doen we al ( in de swadlle me) het is dus niet zo dat ze zichzelf wakker houd. Vandaag lijkt het weer wat beter te gaan, vanmorgen een kort dutje gedaan tijdens het boodschapjes halen in de kinderwagen en nu liht ze sinds een uurtje op bed en slaapt heerlijk. @prinses, ik dacht dat ze haar sprongetje vorige week al had gehad, heb even het boek er bij gepakt en herken nu wel weer dingen, ze pakt heel gericht dingen vast en volgt me echt met haar oogjes. Hopelijk heeft ze de sprong nu wel genomen