Hallo, Ik ben, net als bijna iedere andere vrouw, erg onzeker over mijn zwangerschap. Die duurt nu iets over de 5 weken. Ik ben voortdurend bezig om te kijken of ik nog wel wat voel. Vanaf mijn eisprong tot aan gisteren had ik veel "pijn"" in mijn onderbuik. Dit zou het groeien van de baarmoeder zijn en de aanpassing van je darmen. Nu kreeg ik gisteren in bed 4 x een hele scherpe steek in de linkerkant van mijn buik. Toen ik vanmorgen opstond voelde ik alles nog heel miniem. Ook niet meer zo'n honger en zo moe. Help wat kan dit betekenen?
Maak je niet druk! Ik merkte pas na 7 weken dat ik wat sneller moe werd en iets misselijk savonds, maar verder heb ik niet echte klachten gehad... Pas rond de 12 weken werd ik HEEEL erg moe en steeds misselijk, tot de 16 weken, toen was het ineens oer, dus maar een paar weken... Na de 16 weken ben ik niet meer misselijk geweest, en kreeg ik heel veel energie, das normaal. Dus maak je niet druk, en als er echt gekke dingen met je lijf gebeuren kun je het beste je verloskundige bellen SUCCES!
Dank je! Als iemand het ook maar heeft gehad en ik weet dat ik niet de enige ben, dan geloof ik eerder dat het er allemaal bij hoord. Ik moet ook nog zo lang wachten voor de eerste echo. Pas over 5 weken. Ik hoop dat ik niet zo onzeker blijf tot aan de echo anders worden het lange weken
nog 5 weken wachten? was er geen ruimte ofzo.. normaal kun je een echo hebben vanaf 6 weken geloof ik en ik lees hier ook genoeg verhalen van dames die 7 weken zijn en al een echo hebben succes in de zwangerschap! voor mij is het nog afwachten.
Ik heb ook al een paar dagen een behoorlijk ongesteldheidsgevoel en mijn borsten zijn niet meer gespannen sinds een dag of vijf. En ook ik moet nog 4 weken wachten op de echo. Ze doen het gewoon niet eerder.
Die vroege echo's zijn meestal voor een andere reden. Normaal is de eerste echo rond 10/12 weken. Niks vreemds aan hoor.