Roosje gefeliciteerd! Geniet ervan! Ik ben nog steeds niet ongi geworden, maar de test van gister morgen was negatief. Nog even afwachten dus. Heb gelukkig niet meer het gevoel dat ik het wel ongi moet worden. Mijn borsten worden steeds gevoeliger/ pijnlijker en mijn buik voelt ook nog vreemd. Maar nu vooral als ik er op druk. Ik weet het niet! Heb nog wel stille hoop. Wanneer hebben jullie positief getest?
hallo allemaal heb vol spanning meegelezen met jullie verhalen en Roos van harte gefeliciteerd. Mijn NOD dag is vermoedelijk zondag. Dus ik hoop dat we met z'n allen een positieve test hebben! wat duurt wachten toch lang he? Succes allemaal... groetjes Norway
Wachten duurt veels te lang! Ik haal me allerlei scenario's in mijn hoofd. Morgenvroeg maar weer eens testen. Hopelijk is hij deze ker wel positief! Succes met testen Norway!
Hallo iedereen, Ook ik ben nu overtijd en test negatief. Ik voel nog steeds soms ongikrampen maar was gisteren veel erger. Ik test over een paar dagen nog een keer als ik niet ongesteld ben geworden.. Succes iedereen... xxx Tessa
Hoi meiden, Ik heb de dagen nog eens nagerekend en had gister ongi moeten worden. Mijn man moest vandaag onverwacht werken en is morgen thuis dus ik heb net een test gedaan en volgens mij is het echt waar. Er staat een extra streepje naast de controle streep, wel licht maar een streep is een streep toch........ Nu is voor mij de spanning een beetje uit het lijf en ga ik ook nog niets zeggen tegen mijn man en donderdag de claer blue test doen als hij erbij is. Maar hopen dat het echt waar is en dat de echt weg blijft. Meiden wat doet de rest die op de 7 de nod hadden. Nog niets van gelezen. groetjes sandra
@Roosje: Hartelijk gefeliciteerd! Geniet er maar lekker van! @ alle meiden die zitten te wachten: Ik duim voor jullie! Ik ben eindelijk na 33 dagen NOD ongesteld geworden. Het is wel een aangezette menstruatie door lutenyl. De symptomen blijven wel. Laat ons maar zo snel mogelijk iets weten als jullie getest hebben!
Hoi dames, Mijn ervaring is dat je lijf een spelletje met je speelt. Duurde 5 pogingen voor ik zwanger was en al die keren hield mijn lichaam me voor de gek. ene keer wel pijnlijke borsen voor nod en andere keer niet. Nu deze keer had ik ook al voor de nod was zeurende pijn in de buik, dus ik dacht dat de rode duivel zou komen. Verder geen klachten. Pas na twee dagen overtijd te zijn pos getest. Buikpijn bleef aanwezig en is nu pas een beetje over. Borsen na paar dagen overtijd ook erg gevoelig. Verder hongerig en last van mijn darmen. (heb ook pds). Hieraan merkte ik het eerst dat ik wel een zwanger zou kunnen zijn omdat ik dit de andere keren niet had. Succes met testen ik duim voor je
Hoi anna mamma ik heb ook pds, maar daar heb ik juist sinds een week of drie geen last meer van, mn darmen blazen niet meer op (en dus geen dikke pijnlijke buik meer). Dat is voor mij al een pluspunt!
Hoi, Ik weet ook net dat ik zwanger ben. Ik heb sinds mijn NOD constant het gevoel dat ik ongesteld moet worden. De hele dag door. Ik ben benieuwd wanneer dit gevoel afneemt. Kunnen jullie je ervaringen hier neer zetten?
Nou mijn dag is vandaag ik heb wel het gevoel dat ik ongi woord maar heb nog wel een beetje hoop dat ik zwanger bent voel een druk in mijn onderbuik ben heel heel heel erg moe en ik ben misselijk
Hoi allemaal Ik heb straks ook getest. En ik ben ook zwanger! moet er nog aan wennen, maar ben helemaal gelukkig. Succes voor degene die nog moeten wachten..... Gr Norway
Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook dezelfde klachten. Ook nadat ik getest had (positief) heb ik nog lang gedacht dat ik wel ongesteld zou worden. Nu ben ik misschien weer zwanger. Ik heb ook dat trekken in mijn onderbuik (wat ik dus normaal niet heb). Spannend!
Ik dacht gisteravond echt dat ik ongi zou worden, ik had een klein beetje rose bloed dus ik was helemaal blij! Maar vanochten was er niks meer te zien! Ik dacht misschien zijn die ongikrampen van vorige week mn eisprong geweest, maar volgens mij had ik die toch echt op 22 januari... Ik snap er nog weinig van.
ik had een week voor ik ongi moest worden echt irritante buikpijn en voelde me helemaal niet lekker. echter de dag dat ik ongi moest worden kwam er niks. en nu voel ik mij weer helemaal de oude. maar nog steeds niet ongi alleen af en toe lichte steek in mijn borsten en soms braakneigingen en af en toe duizelig. we wachten gewoon rustig af
Hoi Hoi, Nou geloof ik het pas echt. Gister de claer blue test gedaan samen met mijn man, en er stond een dikke zwanger. Erg leuk valentijns kadootje voor ons. Ik hoop dat het voor jullie ook allemaal mag lukken, en voor degene die naar de volgende ronde gaan echt heel veel geluk en heel veel succes ermee, ik denk echt aan jullie. groetjes sandra