rode puntjes en koorts

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mie, 6 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Mijn kleintje heeft lichtjes koorts vandaag, tussen de 37,8 en 38,6. Hij heeft gemiddeld altijd 37,4 dus dat is nu nog niet zo overdreven maar toch. Hij krijgt ook tandjes, ze zitten er nu net lichtjes door. Ik dacht dus dat het daardoor kwam. Nu pikte ik hem op van de creche en zag ik dat hij vol rode puntjes staat op zuin buikje en in zijn liesplooitjes. De dame van het kdv zei dat ze dacht aan een kinderziekte. Zou dit kunnen en moet ik daar dan mee naar de ka? Dat is toch iets viraals he, meer dan wat talkpoeder strooien kan ik toch niet doen?
    Alvast bedankt !

2. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

kunnen de waterpokken zijn..

mijn zoon heeft nu ook de waterpokken en had 3 dagen koorts en opeens brak de waterpokken uit... nu is het zo dat het nog steeds hele kleine rode puntjes zijn dus geen blaasjes ik had ergens gelezen dat 1 op de 100 mensen in de wereld waterpokke krijg zonder dat je het eigelijk merk of ziet... ik was er ook 1 van en nu is onze zoon er ook 1 van... in het gezicht is niets te zien alleen op de billen zitten ze en eenbeetje op de borst verders zie je het ook neit alleen als die bloot is en goed in het licht houdt..

ik zou voor de zekerheid ff langs de kinderarts of huisarts gaan om dit zeker te weten...

bij mij zeiden ze toen dat het hittebultjes waren maar na een paar bloedtesen van weken gelee weten en op google gezocht te hebben weten we dat ik vroeger de waterpokken gekregen heb en mij moeder heeft nooitwat gemerk zover zei het weet...

3. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Ik denk eerder 5de ziekte.
    Idd talkpoeder en paracetamolletje tegen de kootts en evt. keelpijn ofzo.

Deel Deze Pagina