over overtijd gesproken, ik weet nog dat ik van mijn beide dochters overtijd liep en iedereen mij alweken van te voren opbelde hoe het ging met me en dan beginnen met vragen: voel je al wat? of ben je nog steeds niet bevallen? of dat duurt lang he? hihihi ik wacht al met smart op die telefoontjes lol
Hier gelukkig nog geen telefoontjes gehad, hoop ze ook niet te krijgen... lijkt me vreselijk. Ben benieuwd. Gelukkig staan er nog steeds opmerkingen bij die ik (nog?) niet heb gehad. En ook niet hoop te krijgen. Als ik er nog hoor, dan horen jullie het!
vanmorgen ook wel een leuke gehoord hihihi kom ik op school zegt zo'n moeder tegen mijn jongste dochter... zo wat heeft mama veel gesnoept zeg, wat een dikke buik heeft ze gekregen! zegt mijn dochter heel dreug tegen haar... nee sufferd mijn moeder heeft een broertje in de buik dat weet je toch wel? zegt ze tegen mijn dochter... oh is dat het hihihih zegt zei er weer bovenop... hehe snapt ze het nu pas wat een dommert? en dat snuutje van der hihihihi ik moest echt lachen
Gisteren op mijn werk zei een collega Is er iets met je aan de hand, je ziet zo bleek Nee hoor met mij is er niks....ben alleen maar zwanger. Mijn haar is zo vettig als wat, lijkt wel of ik aan mijn 2e jeugd ben begonnen zit onder de pukkels, ben hardstikke moe, heb al 3 dagen niet gepoept, lijk wel een vergiet alles wat ik drink komt er even hard weer uit. Maar met mij is er niks aan de hand, alles gaat goed. En heb een paar keer de fout gemaakt wat van mijn kwalen te vertellen dan krijg je: Ja dat hoort erbij he Jij wou zou nodig zwanger worden Stel je niet aan, je bent niet ziek, je bent zwanger Ben tot 11 weken kotsmisselijk geweest, ik hield me vast aan dat t alleen de eerst 3 maanden is, krijg je te horen Zou er maar niet op rekenen dat t met 3 maanden over is, bij mij heeft t ook tot 5 maanden geduurt en soms duurt t zelfs de hele zwangerschap dat is niet iets wat je wilt horen, als je net de hele ochtend boven de wc-pot hebt gehangen.
Hahahaha geweldig om dit zo te lezen ik ken ze idd ook wel die vage irri opmerkingen ik heb ze ook al een paar keer gehad met mijn twee jongens.zo zo zijn het er geen twee? Of nou je zal binnenkort wel aan de slag moeten he? en terug stoppen kan niet meer dus even op de tandjes bijten. grrrrrr moedeloos word je er soms van. Maar de ergste opmerking komt toch wel van mijn eigen man. was ik gisteren zwaar bezig geweest in huis en had sávonds last van mijn banden dus ik zeg wauw ik moet even zitten hoor ik heb last van mijn buik zegt de schat heel droog OH waarvan? Ik kon hem wel killen nou uh DUH ik ben zwanger ofzo? Gewoon lekker laten kleppen die mensen en als ze vragen hoe het met me gaat zeg ik gewoon alleen maar GOED uitgel*ld. Mensen die vragen goh ben je zwanger hoe ver ben je dan nou je ziet nog helemaal niets die negeer ik gewoon ga ik geeneens antwoord op geven . xxx jet[/i]
weet je wat ook zo erg is, als je eens wat prikkelig reageer dat ze me kaar aan kijken en dan zeggentja dat zijn de hormonen he alsof je er zelf niet bij staat
Marjan79, ook ik krijg de meest irritante opmerkingen. waarschijnlijk dat je ze herkend; - oh nee dat meen je niet!? - oh kun je dat wel aan? - moet je zeker alles dubbel kopen - op de natuurlijke manier of....? - dan ben je er wel gelijk vanaf/ dan ben je wel gelijk klaar - hoe heb je dat gedaan? - waar laat je die? Marjan79, je bent nu 31-32?weken zwanger, ik ben nu 25weken zwanger van een 2ling en ben tussen de 5 en 6 kilo aangekomen, dus niet veel verschil met een 1lingzwangerschap. dan vind ik dat je toch redelijk wat kilootjes aan bent gekomen, maar niet meer dan dat normaal is, dacht ik zo. van de week kreeg ik de mooiste opmerking; je bent afgevallen he!? (euhm nee bijna 6kilo bijgekomen...)
nou helaas kan ik dat niet zeggen, we wonen in een flat en hebben geen garage, maar we wonen wel op de bovenste verdieping, dus dan maar op het dak. (zo waren we een tijdje terug aan het kijken voor een andere auto, omdat in onze huidige auto geen douwagen past. vroeg die verkoper doodleuk nadat we al naar 5 stationcars hadden gekeken en al een aantal keren gezegt hadden dat we een tweeling krijgen en dus een grotere auto moesten hebben ivm de kinderwagen; wat zoeken jullie eigenlijk? een kleinere of een grotere auto? EUH! daarna liet hij trots een auto zien en vertelde daar heel fijn bij dat de achterbank ook omlaag geklapt kon worden, dus plaatst genoeg! euhm, maar waar laat ik de kinderen dan? boven op het dak of zo!?)
@ jet75 hahahaha die had ik ook al van mijn mannetje gehoord... heb je het huis van onder tot boven gedaan, maar met kids blijf je natuurlijk in de weer en ben je boven klaar kun je weer beneden beginnen zeg maar... zeg ik ook pffff zo ik heb genoeg gedaan voor vandaag zegt meneer dood leuk wat heb je dan gedaan? grrrrrr dan heeft hij mij echt op de kast hoor @amilah hihihihi ja echt wel af en toe zie je dat gezichtje van haar zo van... pfff komen ze weer aan hoor hihihihihihi
@ mandytjuh hahaha ok jij maakt dat dus ook mee begrijp ik al. zo gaat het er bij mij ook aan toe er lopen 3 grote kinderen hier in huis die de boel aardig op zijn kop kunnen zetten en als ik idd beneden bezig ben geweest en ik ga naar boven kanik soms wel janken zo'n troep en dan eenmaal weer beneden denk ik zo dan kan weer beginnen. Als man lief dan thuis komt sávonds is van mijn hele opruim manie niets meer te zien ik reageer maar niet meer als hij iets zegt kijk hem alleen maar aan van als je het lef hebt . Wat ik ook veel aan opmerkingen krijg is zo hebben jullie daar wel plek voor? Dit is het 5e kindje in ons gezin maar mijn derde kindje , nou nou dat zal wel een drukke bedoening zijn bij jullie en kun je dat wel aan dan? Ik zou gek worden bla bla bla ik luister er gewoon maar niet meer naar want reageer je erop dan is het meteen nou nou last van de hormoontjes? GRRRR xxx jet
Wat dachten jullie van: 'zwanger zijn is een gezonde ziekte' dan denk ik bij mezelf: hoe zou jij het vinden om 5 maanden lang met je hoofd boven de wc-pot te moeten hangen?
Ik zie het zwanger zijn helemaal niet als een ziekte, maar idd: die offers aan de Grote Porceleinen God zijn er teveel aan, hahahah! Denk dat ik mijn wc pot in deze 4 maand al meer gezien heb dan onder normale omstandigheden op 3 jaar
Ik zie het helemaal voor me.. Dat ze denkt: volwassenen Dat vind ik zo'n rare opmerking.. Hoezo, dus je mag maar twee kinderen krijgen?
Of de opmerking "Zo de feestdagen hebben er bij jou aardig ingehakt, hahaha" Nou dan kan ik ook diegene zijn nek wel omdraaien!! ](*,)
Of : "Goh je begint nu wel een dikke reet te krijgen" laat ik er even bij vertellen dat ik maar 53kg weeg En ohja: "Je ziet wel witjes" ja dat zijn camouflage kleuren, dan val ik niet op in de w.c. pot duhh!
oohh hoe kunnen ze zeggen dat je dik bent/een dikke kont krijgt!? van de week vroeg iemand mij of ik was afgevallen? euhm...ben 6kilo bijgekomen?