Hallo meiden ik wil ff klagen. Ik voel me zo moe, pijn in me rug, spierpijn in me bovenbenen, gevoel van een volle buik, iets gevoelige tepels. kortom verrot. af en toe steken in mijn onderbuik ben sinds september gestopt met de pil en moet volgende week maandag ongi worden. Zijn dit klachten van zwangerschap of moet ik nu al ongi worden. Normaal had ik nooit van deze klachten alleen hoofdpijn als ik ongi moest worden en een vreetkick. Dat heb ik nu niet. Zou wel erg snel zijn he. heb dit sinds vrijdag. Zit nu op me werk en kan niet wachten totdat het half 6 is dat ik weer naar huis mag. xxx jessey hopelijk kan iemand mij helpen
Ik zie dit als typisch ont-pillen..maar ik hoop natuurlijk voor jou dat je zwanger bent! Sterkte meid Liefs
hoi Jessey, Ik voel exact als jou, alsof ik net een marathon heb gerend, onnoemelijke pijn in mijn rug duizelig en een raar gevoel in mijn buik. Ik heb al een week last van mijn rug en heb me vanochten ook op het werk ziekgemeld, omdat ik zittend werk heb en dat trekt behoorlijk in mijn rug. Ik mag zo naar de huisarts, kijken wat die mij kan vertellen. ik heb mijn nod 11 oktober.
Hoe lang gaat dit duren? O ja verlies ook wat vocht van onder (ben niet opgewonden ofzo hahaha) mijn buurvrouw is in augustus gestopt met de pil (microgynon 30) en was meteen daarna zwanger. Ligt de duur van het ontpillen aan je pil of je body
Hey mercedes dan lopen we zo'n beetje gelijk spannend, En heb je al wel goede cyclussen gehad? of niet? Gebruikte jij ook microgynon 30?
@ Jessey: ontpillen kan wel eventjes duren maar dat verschilt nogal per persoon. En dat kán aan je pil liggen en kán ook je lichaam.... Maar je kan best zwanger raken hoor! Alleen de symptomen die je hebt kunnen slaan op zwangerschap..maar meer voor de hand liggend op dit moment: ontpillen. Jaaa je lichaam kan gek doen! Veel sterkte en geduld gewenst....en na je NOD testen! Liefs
Hoi alice, dat had ik overal al gelezen ja dat je na de NOD moet testen. Ik moet 9 oktober 2006 ongesteld worden. Uitgerekend zoals het was met de pil. wanneer kan ik dan het beste testen? 10 oktober of ffe een wwekje wachten wat is verstandig?
Je hebt dus nog geen "normale cyclus" gehad? Dan is het een beetje lastig want alles moet op gang komen...en sommige meiden hebben een cyclus van 28 dgn maar kan ook van : 30, 34 of nog meer. Dus jij kan denken dat je 10 oktober 1 dag overtijd bent...terwijl je bij 15 oktober normaal ongesteld wordt. Zou het even aankijken maar je kan best testen 10 oktober (heb eerste cyclus wel 6 testen versleten.pff)...Hopen maar dat je óf een mooie cyclus hebt (en dus ongi wordt) óf snel zwanger! Liefs
Hoi Jessey, Ik ben in behandeling bij de gyn, ik weet dat donderdag mijn eisprong is geweest. Ik heb ervoor een cyclus van 30 dagen gehad, maar heb zeker 6 maanden nodig gehad om te ontpillen. Ik gebruikte de yasmin pil, met als gevolg, dat mijn stofwisseling in de war was, vandaar dat het ook 6 maanden duurde voor ik weer een beetje cyclus had. groetjes, Anna
6 MAANDEN ( heb je je 6 maanden almlendig gevoeld?) o mijn hemel wat verschrikkelijk. hoopt dat het bij mij wat minder lang duurt en dat jij binnenkort met goed nieuws hier verschijnt. heb zaterdag de hele dag opgepast op een baby. was erg vermoeiend maar je moeder gevoelens komen wel in 1 x bovcen drijven hihih
Ik heb eerste 6 maanden vanalles en nog wat gevoeld. Heb ook mega testen versleten (zoals de meeste) Daarna ben ik doorverwezen naar de gyn, heb al 3 rondes clomid achter de rug De laatste was met een tussenpauze. Ik heb al een zoon (van 5,5 jaar), gelukkig een beetje afleiding. groetjes, Anna
Neeeej gelukkig niet 6 maanden hoor! Maar omdat ik nogal ongeduldig ben....dus op dag 23, 26, 28, 30 dag 32 getest hahaha... Leuk he, oppassen? Heb ik ook hoor! We duimen maar dat het gauw raak zal zijn!
Gelukkig wel dat je dan afleiding hebt. heel veel succes en hoop dat je snel je tweede kindje mag verwelkomen xx jessey ik hou jullie allemaal op de hoogte