hihi! O spannend zeg voor jou! Leef met je mee! Nou de dokter zei dus, kun je hem niet meenemen. Maar ja..na 1 uur is de test niet meer betrouwbaar en kan hij anders kleuren. Dus het heeft niet zoveel zin nu. Ik heb gister gestest en ga het idd zondag nog maar eens doen. Wellicht dat als het wel zo is het hormoon beter aanwezig is en het dan duidelijker is. We houden elkaar zondag wel op de hoogte!
Ja dat is goed! Ik duim in ieder geval voor je! Misschien is er inderdaad nog niet genoeg hcg hormoon aangemaakt om een duidelijke positieve test te krijgen! Veel succes, ook met wachten tot zondag!
hoi hoi, ik heb vandaag een test gedaan van de drogist, IDYL huismerk. teststreepje was overduidelijk erg dik ander venster alleen roze. staat bij 99 procent garantie. alleen ik heb gevoel dat die niet klopt maar mijn man zegt dat dat wel zo is.
hmm... ik ken die test niet. Maar volgens mij hoor je normaal een streepje of rondje te zien. Want roze worden ze geloof ik allemaal als ze vochtig worden. Wat stond er in de beschrijving? Dat er net zo'n streepje moest verschijnen als het teststreepje?
oei....ik weet het natuurlijk niet...maar dan denk ik niet dat je zwanger bent. Er moet dan dus wel een streepje komen. Ben je al overtijd? Anders kun je het over een week nog een keer proberen. Ik had een dag overtijd ook nog helemaal niks op het venster en nu is het streepje heeeeeeeeeel licht roze. Maar nog niet overtuigend! Het blijkt in ieder geval wel...dat je niet volledig op die testen kunt vertrouwen! Ze kunnen nee aangeven...terwijl het toch zo is!
ik ben vorige week maar 2 dagen lichtelijk ongesteld geweest normaal 4 dagen en daarna nog een aantal dagen navloeien. nu was het na 2 dagen helemaal weg alleen daarna nog 2 dagen alleen beetje bij het afvegen na het plassen. en nu heb ik best veel last van mijn oksels tot onder mijn borsten niet echt pijn maar een zeurderig gevoel, en sinds gister beetje misselijk
dan ga ik toch volgende week nog eens een test halen dan luister ik maar niet naar mijn man haha. want hij gelooft de test maar ik niet.
lastig he!? Die onzekerheid! Misschien tot maar naar de HA. Dat ga ik maandag ook doen, je word er gewoon niet veel wijzer van op deze manier. Iedereen zit anders in elkaar! Was je ongesteldheid wel helder bloed? Soms kan het n.m. zijn dat het bruin is en dat dat dus oud bloed is. Dat is dan met 2 dagen of zo weer weg. En een klein beetje helder bloed kan weer innesteling zijn. Succes meid!
hoi lieke. ja daar wordt je echt niet goed van mijn bloed was heel licht. nou ik wens jou ook heel veel sterkte en succes!
Nou ik kon dus net wachten tot morgen! en heb het toch vanmorgen nog een keer gedaan! Duidelijk 2 streepjes! Ik hoop zo voor jou hetzelfde morgen poessie1! succes met de dag doorkomen! xxxx
Lieske81, wat goed zeg! Super! Heel erg gefeliciteerd! Is het jullie 1e kindje? Geniet er lekker van! Ik verwacht vandaag of morgen ongesteld te worden. M'n temp is te veel omlaag gegaan, en heb nu steeds wat bruin/rood op het wc papier na het plassen. Ik hoop dan maar dat het snel doorzet zodat we met ronde 5 kunnen beginnen Nogmaals gefeliciteerd!
Ja ons eerste kindje! Kan het nog steeds niet geloven! Nou...ik hoop voor je dat het snel gaat lukken! Maak er in ieder geval wel weer een feestje van deze maand met het klussen ! Zal voor je duimen! xx
hoi lieske, ik lees het net, ik wil je feliciteren met je zwangerschap! heel veel geluk en geniet ervan! xx patricia