Hey meiden, sorry dat ik hier zomaar binnen kom walzen! Was de kamer van mijn dochter aan het opruimen en kwam een zak kleding tegen die ik al heel lang weg wil geven. De kleding heb ik gekregen en is niet mijn smaak. Wil het graag weg geven aan iemand die het goed kan gebruiken en het misschien financieel niet zo breed heeft. Zoiets zat ik aan te denken. Kunnen jullie me verder helpen of zal ik het gewoon maar naar het leger des heils brengen? Groetjes
Op fb heb je heel wat sites waar je dingen kunt aanbieden om gratis op te halen. Even zoeken op 'gratis op te halen in Amsterdam'. Dan kun je aan de eerste de beste geven, loten of zelf kiezen aan wie je het geeft.
Als je het goed kan gebruiken mag je het gratis van me hebben hoor. En je woont ook nog eens in Amsterdam dus scheelt weer verzendkosten
Ik kan het zeker goed gebruiken maar je krijgt er wel wat voor hoor !! Ga je naar de meeting in het Amsterdamse bos?
Ohhhh zonde! Ik heb het al beloofd op te sturen naar iemand anders... Net te laat! Als ik nog wat vind dan hou ik je in gedachte!! xxx