mixer voor flessen kopen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door nieuwemoeder97, 19 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nieuwemoeder97

nieuwemoeder97 Actief lid

13 mei 2014
    194
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames,
    ik vroeg mij af in hoeverre dat zo een mixer voor de flessen nodig is.
    Mijn man heeft al een paar keren gezegd, en dit? heb je dit niet nodig?
    Mixt de pap goed, zodat er geen brokken in zitten. Maar ik vraag mij af of we dit wel nodig hebben? Vroeger bestond dat toch ook niet, en ging het toch ook gewoon met de flessen te schudden?
    Vrees dat dit zoiets is dat absoluut overbodig is, of wat zijn de ervaringen hiermee?
    Thx

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik gebruik een vork, schudden niet ivm luchtbelletjes. Heb 4 kinderen en wist niet eens dat het bestond!

3. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    In het begin roerde ik met een vork en later gewoon schudden. Met schudden draaide ik de fles een beetje rond.
    Een mixer heb ik nog nooit gebruikt (ook nooit aan gedacht), ik denk dat je daar ook meerschuim door krijgt.

4. nieuwemoeder97

13 mei 2014
    194
    0
    16
    NULL
    NULL
    ja ik wist dat ook niet, man had dat gezien, is gewoon een smal apparaatje met een mixerke, kost een 15euro ofzo.

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Vind het echt iets wat ontworpen is om op nieuwe ouders in te spelen en wat al snel ergens in een la verdwijnt

6. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

idd, eens met umm85.

Gewoon met een vork roeren en de eerste periode niet schudden ivm luchtbellen die meer krampjes kunnen veroorzaken.
    Als het water warm genoeg is, lost het poeder goed op dus heb je echt geen mixer nodig.

7. nieuwemoeder97

13 mei 2014
    194
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja dat dacht ik ook al :) daarom dat ik al een keer of 2 had gezegd tegen ML 'dat hoeft niet' maar gisteren stond hij daar weer bij, daarmee dacht ik: zal het eens op forum vragen wat de lady's denken.

Thx voor de reactie's

8. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ik had er nog nooit van gehoord.
    Het doet me nu denken aan een melkopschuimer ;) haha

9. Miles

Miles Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.372
    885
    113
    Vrouw
    Ik denk dat je langer bezig bent met de mixer dan met een vork, vork mieter ik hups de vaatwasser in, moet er niet aan denken ook nog bezig te moeten zijn met het schoonmaken van een mixer midden in de nacht.. Echt, met je vork ben je in een paar seconden klaar, dan zou je bij wijze van spreken net pas de mixer tevoorschijn gehaald hebben, denk ik zo..

10. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.344
    10.309
    113
    Mixen zorgt voor lucht en inderdaad een vork of lange ijslepel gaat sneller

Deel Deze Pagina