Hoi dames, ik vroeg mij af in hoeverre dat zo een mixer voor de flessen nodig is. Mijn man heeft al een paar keren gezegd, en dit? heb je dit niet nodig? Mixt de pap goed, zodat er geen brokken in zitten. Maar ik vraag mij af of we dit wel nodig hebben? Vroeger bestond dat toch ook niet, en ging het toch ook gewoon met de flessen te schudden? Vrees dat dit zoiets is dat absoluut overbodig is, of wat zijn de ervaringen hiermee? Thx
Ik gebruik een vork, schudden niet ivm luchtbelletjes. Heb 4 kinderen en wist niet eens dat het bestond!
In het begin roerde ik met een vork en later gewoon schudden. Met schudden draaide ik de fles een beetje rond. Een mixer heb ik nog nooit gebruikt (ook nooit aan gedacht), ik denk dat je daar ook meerschuim door krijgt.
ja ik wist dat ook niet, man had dat gezien, is gewoon een smal apparaatje met een mixerke, kost een 15euro ofzo.
Vind het echt iets wat ontworpen is om op nieuwe ouders in te spelen en wat al snel ergens in een la verdwijnt
idd, eens met umm85. Gewoon met een vork roeren en de eerste periode niet schudden ivm luchtbellen die meer krampjes kunnen veroorzaken. Als het water warm genoeg is, lost het poeder goed op dus heb je echt geen mixer nodig.
Ja dat dacht ik ook al daarom dat ik al een keer of 2 had gezegd tegen ML 'dat hoeft niet' maar gisteren stond hij daar weer bij, daarmee dacht ik: zal het eens op forum vragen wat de lady's denken. Thx voor de reactie's
Ik denk dat je langer bezig bent met de mixer dan met een vork, vork mieter ik hups de vaatwasser in, moet er niet aan denken ook nog bezig te moeten zijn met het schoonmaken van een mixer midden in de nacht.. Echt, met je vork ben je in een paar seconden klaar, dan zou je bij wijze van spreken net pas de mixer tevoorschijn gehaald hebben, denk ik zo..