Ik ben op zoek naar een site met standaardteksten voor op het geboortekaartje. Dus: 1. Wil je beschuit met muisjes komen eten? Graag even bellen! 2. Voor bezoek graag even bellen. 3. Bel je even voordat je komt? Dat soort standaardteksten dus geen gedichten! Helaas is mijn eerdere bericht verplaatst naar 'geboortegedichten' dus ik hoop dat dit berichtje blijft staan, ik ben nml echt niet op zoek naar een gedicht maar gewoon naar van die standaardteksten! Wie weet een leuke site? Alvast bedankt!
ik weet niet eens of daar wel een site voor is,ik ken alleen de site van gedachten-gedichten.nl voor kraamtekstjes,maar de meeste zijn in vorm van een gedichtje. misschien dat iemand anders een idee heeft?
Wij hadden op het kaartje staan: Als je aan papa of mama laat weten wanneer je mijn luier komt verschonen, zal ik je met een volle belonen. Is ook redelijk in dichtvorm maar meer grappig. Verder staan er vaak genoeg tekstjes op de voorbeelkaartjes van sites die kaartjes verkopen.
En als je zo'n voorbeeldregeltje nu es opzoekt met Google? Geeft dat ook geen resultaten? Wij hebben zelf al een leuke, dus ik hoefde niet te zoeken. Wil je mijn vingertjes en teentjes komen tellen dan graag even van te voren bellen.
ze wilde niet in gedichtvorm staat er,en dat is volgens mij bijna niet te vinden,of je kan het zelf natuurlijk bedenken
Deze heeft ook veel rijm maar ook een aantal zonder. http://www.gedachten-gedichten.nl/welko ... bezoek.htm