Waar koop je een zwangerschapsbeha? gewoon bij prenatal? wel moeilijk met de maat, je weet nu toch niet welke maat je dan hebt.
Prenatal, Livera, Hunkemöller, Hema. Zwangerschapsbh's groeien mee, heten ook wel meegroeibh's. Let er op dat je een omvang kiest die nu lekker zit op z'n strakst. Dan kun je dezelfde bh normaal gesproken de hele zwangerschap aan. Haha, zie nu je banner. Bedoel je geen voedingsbh? Want dat is echt wat anders hoor. Koop je bij dezelfde winkels. Groeien ook mee maar daar geldt het verhaal van de omvang op z'n strakst juist niet.
Ik heb nu twee voedings/meegroei bh's van de hema. Zitten erg lekker. Heb gewoon mijn eigen maat genomen, en rekt echt goed mee en geeft stevigheid.
Ik wil borstvoeding gaan geven (hoop dat het lukt) en ben een boek erover aan het lezen. Daarin staat dat je nu een voedingsbh kunt aanschaffen, maar dat je ca. 10 dagen na de bevalling pas een 2e moet kopen. Je borsten zijn dan van een ander formaat dan nu. Dan hebben ze de omvang die je zo'n beetje de gehele tijd dat je BV geeft zal hebben. Of het waar is weet ik niet, biij mijn 1e is BV mislukt.
Ik zou even naar een goede lingeriewinkel gaan en je maat op laten nemen. Ik blijk zelf nml een totaal andere maat te hebben dan ik dacht! Bovendien zien zij of je cupmaat goed is, je moet nml een maatje groter kopen aangezien je straks iets grotere borsten hebt! Tip: als je last hebt van vocht en dus 's avonds opzwelt dan is een bh-verlenger ideaal! Dit is gewoon een extra stukje dat je tussen je sluiting doet en zo is je bh een maatje groter!
Ik heb juist slechte ervaringen met die verlengingsbandjes. Dan schuiven de cups van hun plaats (meestal omhoog).
Ik heb de voedingsbh's bij de Hema gehaald, niet te duur, en ze zitten echt heerlijk. Heb nu 1 cupmaat groter dan voorheen, maar ze zijn erg flexibel, dus het zal niet zo nauw kijken. De vrouw die me hielp, bij de Hema, vertelde me dat zelfs oudere (bejaarde) vrouwen die bh's kopen, omdat ze zo lekker zitten.
Bij Livera heb ik toen ik zwanger was twee meegroeibh's gekocht, die ik vanaf geloof ik 14 weken van m'n zwangerschap heb gedragen tot het eind. Ze waren wel duur (35 euro ongeveer), maar zaten perfect!
ik heb tijdens de zwangerschap gewone beha's gedragen, gewoon bij de livera of hunkemuller weg. Ja, dan moet je na een paar maanden weer nieuwe, maar die slappe beha's vind ik echt niks. Voedingsbeha's koop ik na de eerste week wel, waarschijnlijk via internet (prettymum.nl of otto.nl) maar ik heb al wel een bv hemdje en zo. Dus ik kan even vooruit
Ik heb nog dezelfde maat als tijdens de zwangerschap, zoveel zit er nu ook weer niet in je borsten. Zorg er voor dat je rekbare bh's koopt, met de stuwing pas je de bh's dan ook nog. Ik heb bh's van Triumph cup E en met de stuwing had ik zeker wel cup G en toen zaten mijn bh's ook nog lekker.
Heb nu al voedings bh's aan. Had ik toe ik de vorige keren zwanger was ook. Ging prima. Je neemt idd gewoon de maat die je altijd hebt genomen want bij voedings/zwangerschaps bh's word er rekening gehouden met de groei van de borsten. Heb in het begin (rond de 5 weken) enorme borsten gehad helemaal opgezwollen en toen zaten ze prima (was ook erg fijn want t ondersteunt goed zonder ergens te knellen of te vervelen) en nu ze weer wat minder groot zijn passen ze ook weer prima. Ben erg blij dat ik ze al had liggen van de vorige keer. Heb ze overigens bij de prenatal gekocht.