Wie weet er een oplossing? Er heeft een donker blauwe handdoek in mijn witte was gezeten Ik wil geen bleek gebruiken omdat de was er dun en geel van word, nu zijn mijn moeder blauwsel... Maar waar koop je dat nog?
Ik zou gewoon eens Vanish proberen. Met dat spul heb ik al heel wat dingen weer wit gekregen. Weet helaas niet of je hiermee uitgelopen kleren ook uit je witgoed krijgt, maar je kan het altijd proberen toch?
Baking soda halen bij de Toko!! Dat als voorwasmiddel gebruiken, gewoon wasmiddel in bakje II. En ipv wasverzachter azijn. Über smerige schoenen zo weer stralend wit gekregen (op de hand dan wel).
Jammer. Hopelijk werkt dat van HG wel. Ik heb zelf ook nog wel goede ervaringen met de blauwe biotex poeder. Ook als voorwas gebruik ik dat.
Hmm en smeervlekken? Ben alleen niet zeker van de kleurvastheidnvan het jurkje. Dus ossengalzeepmoid valt al af
Misschien kan je vanish voor witte was in een emmer met water doen en dn de kleding in laten drijven. Subliem van de action kan ook die is goedkoper en ik vind die sterker dan vanish. Succes
Helaas de hg heeft zijn werk ook niet gedaan en Vanish ook geprobeerd maar helaas, gelukkig waren het alleen handdoeken maar ik hou van stralend wit Zal de subliem nog eens proberen en dan geef ik het op