Het zijn bij jou altijd anime plaatjes haha XD <3 (net als bij mij, of game plaatjes ik wissel ook regelmatig, hoewel ik deze nog niet gewisseld heb op dit account)
Ik had altijd een plaatje van blond Amsterdam maar wegens herkenning die weggelaten toen ik deze naam aanmaakte.. nu ik toch weer ontdekt ben kan ik het best weer doen eigenlijk. Herken ook altijd leden aan hun avatar ipv naam
Ik heb volgens mij nooit een standaard avatar gehad hier. Nu alweer een tijdje een plaatje van Nutty (Happy Tree Friends) Die is vast uniek op ZP
Ja, sowieso altijd een anime Je kunt vaak aan mijn avatar zien welke anime op dat moment mijn favoriet is, haha. Ranma Dragonball Hunter X Hunter en nu One Piece, haha
Hmm hier heel toevallig geen standaard avatar en toch zijn er 2 mensen met dezelfde. Vind ik zelf al verwarrend...
Ik had een standaardplaatje omdat ik te lui was om uit te zoeken hoe ik zelf een plaatje kon toevoegen. Bleek niet zo moeilijk te zijn dus meteen maar gewijzigd
Ik ben gek op katten. Deze avatar heb ik gekozen toen ik zwanger was van Finley. We kregen er een "kuikentje" bij. De kat staat symbolisch voor Aiden (die op zijn beurt ook gek is op katten) en het kuikentje staat dus symbolisch voor Finley. Verder wilde ik een vrolijk plaatje wat bij mijn nickname past.
Haha, heb hem ook gelijk aangepast. Nooit een standaard Avatar gehad eigenlijk, maar dat weten de meeste hier ook wel .
Hier al jaren dezelfde avater en geen standaard. Dit is mijn zoontje net een paar minuten oud. Vind de foto gewoon erg mooi en heel goed bij zp passen
Ik varieer tussen standaard en een foto van mijn grote trots. En ook dan varieer ik weer tussen verschillende foto's. Kan gewoon niet kiezen Wist even niet zeker of ik nou herkent/gevold werd, vandaar de standaard. Heb er geen opmerkingen over gehad, dus het zal wel niet. Vind foto's van mijn kleine ook veel leuker
In het begin had ik ook een standard plaatje, maar nu wissel ik steeds m'n avatar als ik weer een nieuwe echofoto heb van onze kleine beeb.
Ik heb een foto van toen mn dochter net een week oud was. Inmiddels dus al 3,5 jaar dezelfde avatar, haha. Ze lijkt er niet echt meer op met haar lange blonde haren.
Ik heb ze allemaal bekeken maar vond geen leuke toen gewoon gezocht op afbeeldingen naar forever friends en kwam deze tegen en eens in de zoveel tijd verander ik hem weer. Ik zou nooit een foto van mezelf of dochter plaatsen.
Oef, tijdens het lezen van dit topic realiseerde ik mij dat ik niet meer wist welke avatar ik heb. Ik denk een bloemetje ofzo. Gewoon gegoogeld op Google voor een avatar flower/bloem. Geen standaard - maar wel iets standaards op zich. Verder hou ik graag (jarenlang) dezelfde avatar omdat ik wat betreft computeren een autist ben; ik hou van alles zoals het is en wat goed is, moet ook vooral zo blijven anders ga ik zitten chagrijnen/mokken.