Wat leuk dat meerdere meiden er nu 1 instellen of persoonlijk maken Ik heb altijd een persoonlijke. Soms verander ik. Ik herken ook veel aan hun avater of banner! Makkelijk. Zelfs een aantal met een niet persoonlijke. Soms is er dan opeens een nieuw lid die dezelfde heeft. Dan raak ik in de war haha!
Dat heb ik een tijd gehad met een Winnie the Pooh-avatar in het begin. Die zat eerst 'gemeen' te doen in het ene topic, om vervolgens poeslief te doen in het andere topic. Sindsdien associeer ik Winnie the Pooh met meervoudige persoonlijkheden
Ik verander ook niet zo vaak, maar ik maak ze wel allemaal zelf! Dit uiltje met ballonnetje dus ook zelf gemaakt.
Ik dacht ook dat het van Disney was...... Rapunzel of iets... Had zelf een tijdje eerst een tinkerbel avater maar zag dat meer meiden dat schijnbaar leuk vinden. Dus maar veranderd. Nu deze... en waarom..... geen idee. Maar wil het nog weleens veranderen. Wat Joycey zegt herken ik ook! Dat had ik met zo n giraf. Je herkent mensen aan hun avater.
Ik heb m juist standaard, maakt je net wat anoniemer. Vind het dus niet erg dat ik daardoor niet zo opval, sterker nog, dat is juist de bedoeling