Standenstoel Florabest (Lidl) ervaringen

Discussie in 'De lounge' gestart door Snoopy1979, 1 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
  2. jupke

jupke Niet meer actief

Nee. Ik lees even mee. Vind ze wel leuk.

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Niemand ervaring met deze stoel? Zag dat ze niet meer in deze versie te krijgen zijn, maar wel met geïntegreerd voetenbankje, ook prima :)

4. Rooibosje

Rooibosje Bekend lid

16 jun 2010
    572
    104
    43
    Wij hebben ook de stoelen van de lidl. De gevlochten stoelen. Deze zitten en liggen heerlijk.

5. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ik heb hem besteld. Moet hem nog ff uittesten.

Enig minpuntje vind ik dat je het voeten bankje niet los van de leuning kan bewegen. Ik wilde eigenlijk zo'n stoel zodat als ik rechtop zit met mijn voeten omhoog zit. Maar kennelijk zijn dit de modellen van tegenwoordig. Dus nog ff kijken of dit wel comfortabel zit of ik het toch maar bij een gewone tuinstoel en krukje hou.

6. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Wij hebben de normale stoelen hiervan. Wij zijn zeer tevreden. Ze zitten heerlijk, lekker zacht. Blijven door weer en wind erg mooi.
    Alleen als het heeft geregend blijven de stoelen vrij lang nat. Dus inklappen en binnenzetten als het gaat regenen.

7. Cappuccino92

Cappuccino92 Nieuw lid

7 aug 2017
    1
    0
    1
    Vrouw
    Hoi,

Wij hebben vorige week die stoelen besteld en zoals hierboven al is genoemd je kan de rugleuning en de relaxstand voor de benen niet apart afstellen, hierdoor hebben we de normale standenstoel besteld en de relaxstoel geretourneerd.

Groetjes, succes met het vinden van de juiste tuinstoelen

Deel Deze Pagina