Iemand ervaring met deze stoelen? https://www.lidl-shop.nl/FLORABEST-Aluminium-standenstoel-beige/p100212726
Niemand ervaring met deze stoel? Zag dat ze niet meer in deze versie te krijgen zijn, maar wel met geïntegreerd voetenbankje, ook prima
Ik heb hem besteld. Moet hem nog ff uittesten. Enig minpuntje vind ik dat je het voeten bankje niet los van de leuning kan bewegen. Ik wilde eigenlijk zo'n stoel zodat als ik rechtop zit met mijn voeten omhoog zit. Maar kennelijk zijn dit de modellen van tegenwoordig. Dus nog ff kijken of dit wel comfortabel zit of ik het toch maar bij een gewone tuinstoel en krukje hou.
Wij hebben de normale stoelen hiervan. Wij zijn zeer tevreden. Ze zitten heerlijk, lekker zacht. Blijven door weer en wind erg mooi. Alleen als het heeft geregend blijven de stoelen vrij lang nat. Dus inklappen en binnenzetten als het gaat regenen.
Hoi, Wij hebben vorige week die stoelen besteld en zoals hierboven al is genoemd je kan de rugleuning en de relaxstand voor de benen niet apart afstellen, hierdoor hebben we de normale standenstoel besteld en de relaxstoel geretourneerd. Groetjes, succes met het vinden van de juiste tuinstoelen