al dagen menstruatie krampjes, maar geen rood te zien

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mammamia, 2 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammamia

mammamia Niet meer actief

Is het normaal dat je al dagen menstruatie krampjes hebt, maar dat er nog steeds geen rood te zien is? Ik heb dit nooit zolang...

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Wie weet ben je wel zwanger.. Als je zwanger bent kun je namelijk ook ongi krampjes hebben. Wanneer is je nod? Succes meid :)

3. mammamia

Nou, ik heb niet echt een idee wanneer mijn NOD is, ik zit nu al op dag 38 van mijn cyclus, maar die is nogal van slag na het stoppen met de pil (zie onderschift)... ik had wel in de nacht van 22 op 23 jan. enorm last van mijn buik, de 22e de hele dag een pijnlijk gevoel en 's avonds was het bijna ondragelijk... ik denk dus dat dat ovulatiepijn geweest moet zijn. Dan zou mijn NOD dus aankomende donderdag of vrijdag moeten zijn... maar had vorige week ook al elke keer ongi krampjes, maar nog niks te zien dus:S tis lastig...

4. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Hier al weken die krampen...
    Woensdag weet ik meer, laat het je dan weten wat er uit is gekomen.

5. mammamia

Oke, dus het kan nog wel langer duren voordat mijn ongi komt (mocht ik niet zwanger zijn)...zucht... ik ga eind volgende week op wintersport... mocht er daarna nog steeds niks zijn, dan maak ik zeker eens een afspraak met de HA... word er niet goed van:S

6. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Als je cd22 je ei hebt gehad en nu op dag 38 zit, dan zit je nu al 16 dagen na je ei en kan je volgens mij best al een testje wagen.. Je luteale fase is meestal elke cyclus gelijk , en is gemiddeld 10-18 dagen, maar bij heel veel meiden zo rond de 14 dagen( fase tussen ei en ongi) de fase tussen ongi en ei kan wel elke maand onwijs wisselen.

7. mammamia

Jah, kheb vandaag al een testje gedaan, ik had er nog 1tje thuis liggen en kon weer eens niet wachten hihi... maar dat was 's middags toen ik al wel een aantal keren geplast had en gedronken had... dus weet niet of ie echt betrouwbaar was... meende tussen 5 en 10 min. wel een heeeeel vaag streepje te zien, maar jah, dat zal wel omdat ik het zo graag wil haha... ik wacht nu weer een weekje en anders word ik hopelijk wel gewoon vrijdag ongi want heb geen zin meer om te wachten als ik toch al elke keer die krampjes heb...

8. mammamia

Maar je hebt verkeerd geteld hoor, ik zit nu pas op dag 11 na mijn ei;)

Deel Deze Pagina