Ik voel me niet meer veilig.

Discussie in 'De lounge' gestart door Zomerrr, 4 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    1 juni krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis.
    We gaan verhuizen omdat we meer ruimte willen en we niet in een "goede" wijk wonen.
    Er word hier voor veel overlast gezorgd en er gebeurd hier echt van alles....

Nu was er vanavond om 20:00 dodenherdenking en hoorde ik ene groep buiten trommelen en keihard gillen en lachen;)
    Ik heb echt op me vingers moeten zitten omdat ik ze wel wat aan kon doen, hoe bedoel je respectloos:$

Ik ging net mijn hond uitlaten en er liep een oud vrouwtje voor mij en die werd dus lastig gevallen door bovenstaande groep.
    Ik ben er meteen naar toe gelopen en ben helemaal uit mijn dak geschoten dat resulteerde dus in een aantal bedreigingen en een harde duw en ik voel me dus echt niet meer veilig.

Ik heb de politie gebeld omdat ik de bedreigingen erg ver vind gaan maar hun zeggen dat ze er niks aan kunnen doen:(
    Ik heb trouwens geen idee wat ik met dit topic wil bereiken maar wil het denk ik even van mij afschrijven.

2. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Natuurlijk kunnen ze er wel wat mee doen. Zeg tegen de politie dat zij verplicht zijn om aangifte aan te nemen, of op z'n minst een melding te maken. De politie (wijkagent minimaal) weet vast wel wie die lui zijn. Als er toch wat gebeurt, dan hebben ze in elk geval die melding liggen waar je mee kunt aantonen, dat er aanleiding was om iets te verwachten.

Sorry,ik heb geen beter advies voor je... Succes.

3. KimK

KimK Niet meer actief

Pff... Toch naar politie lijkt me. Echt hé, wat doen die tegensoordig als ze dit aoort dingen maar laten radicaliseren ipv op tijd in te grijpen? En misschien bedenken dat het nog maar een maand is.... Nog even doorbijten. Sterkte!

4. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    ... verkeerd topic

5. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Wat voor bedreigingen zijn er geweest?

Mochten ze strafbaar zijn dan kan je altijd aangifte doen.

6. Zusterke

Zusterke Niet meer actief

? Wat bedoel je hiermee?

Jeetje wat een leuke buurt.
    En waarom lees ik hier de laatste tijd steeds meer verhalen dat de politie niets kan doen? Dit is het begin van ernstigere criminaliteit. Pak dit aan je voorkomt erger.

7. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ik wou een reactie plaatsen in een ander topic maar ik typ op mijn telefoon dus had per ongeluk hier iets geplaatst.

8. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Gedreigd met het huis in brand te steken of me dochter iets aan te doen:(

9. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ts, ik zal nu toch ook even hier reageren, heel sterkte de komende tijd. Ik vrees dat je nog even moet volhouden tot je verhuisd bent. Hopelijk gebeurt er niks meer tot je weg bent.

10. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Het lijkt wel of de politie bang is:x

11. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bah wat akelig. .. Kun je niet een paar weken bij familie of vrienden bivakkeren ?

12. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Na ja zeg, is de politie helemaal van de pot gerukt? Lekker zulke houdingen dat ze er niets aan kunnen doen. Ze zijn verplicht hier iets aan te doen, daarom zijn ze aangenomen lijkt mij.
    Veel sterkte meis, nog even en je woont heerlijk ergens anders

13. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Er zit nu een hele lange/dikke kras op mijn auto.

Geloof niet dat dit "toeval" is....

14. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    tja raar maar waar.....met bedreigingen kunnen ze nou eenmaal erg weinig, tot ze ook echt daadwerkelijk iets doen....

en lullig van die kras, en ja grote kans dat hun t zijn geweest, maar bewijs heb je helaas niet.....

vraag me vaak zat af waar t heen gaat met de wereld tegenwoordig ;)

15. Uiltje84

Uiltje84 Niet meer actief

Bah, wat eng :(
    Kunnen jullie dat laatste maandje niet ergens logeren?

16. imba 86

imba 86 Niet meer actief

Dat de politie niet eens even is langs gegaan om verhaal te halen is raar. En nu een dikke kras:$ ga je aangifte doen?

17. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Ja, ik heb net via internet aangifte gedaan. Het is een lease auto (werk) dus ben verplicht om aangifte te doen.

18. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Jeetje wat rot! Ik heb verder niet echt tips, maar heel veel sterkte.. :(

19. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Helaas (uit eigen ervaring) weet ik dat de politie vaak niets doet of niets kan doen.
    Mijn vroegere buren werden ook geterroriseerd door een groep tuig. Het is een keer uit de hand gelopen (tuig liep over hun auto en had een mes in zijn hand en bedreigden de buren) en de politie vraagt doodleuk of het een mogelijkheid is om te verhuizen WTF!!??
    Mijn schoonvader is ook bedreigt, kreeg van de politie te horen dat hij daar maar aan moest wennen.
    Nu is er hier sowieso veel overlast van bepaalde groepen en ze kunnen gewoon hun gang gaan.

TS ik wil je veel sterkte wensen en hopelijk blijft het bij de geuite dreigingen en blikschade hoe erg ook.

Nog even volhouden.

20. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Allemaal heel erg voor alle lieve berichtjes!:)

Deel Deze Pagina