De Toppers

Discussie in 'De lounge' gestart door Tennes, 5 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tennes

Tennes Niet meer actief

Zijn hier ook dames die naar de Toppers gaan? :D
    Zo ja, wat trek je aan? :D

Ik ga dit jaar voor het eerst. Heel veel zin in!!
    Maar ik ben graag een beetje voorbereid. Wie gaan er ook heen of wie is er al eens geweest?

Hoe ben je heengegaan? Wat is aan te raden? OV of eigen vervoer?
    Wij hebben staanplaatsen. Iemand nog tips hiervoor?

Alvast bedankt!

2. MamaZH

MamaZH Actief lid

4 mrt 2014
    360
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij gingen altijd van het werk omdat we de decoratie voor de toppers maakten. Een hoop dronken collega's maakte het er niet leuker op maar de muziek en sfeer is wel gezellig. Wij gingen toen met de auto en dan met een pendelbus naar de arena. Was heel goed te doen. Die treinen zagen er erg vol uit iig.

Edit, en veel plezier natuurlijk.

3. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Ik ga dit jaar ook, ze zijn zo fout dat het vast heel leuk gaat zijn.
    Wij hebben staanplaatsen en staan in het blauwe vak, dus het wordt iig iets blauws. Maar wat daar heb ik nog geen idee van.

4. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    ik ga dit jaar ook voor het eerst, kaartjes via Vakantieveilingen ;) Wij moeten in het rood, moet nog eens kijken wat ik aan ga doen!

Veel plezier allemaal :D

5. Cabb

Cabb Niet meer actief

Ben er zelf nooit geweest en denk ook niet dat dat snel gaat gebeuren maar heb bij een wegrestaurant gewerkt waar een hoop topper dames nog even een hapje kwamem eten en heb vooral heel veel lovertjes, gekleurde pruiken en beenwarmers gezien.

6. Tennes

Tennes Niet meer actief

Waar parkeerde je dan?

Tnx

7. MamaZH

MamaZH Actief lid

4 mrt 2014
    360
    0
    0
    NULL
    NULL
    Q park. Op de website van de toppers kan je dan een parkeerplaats reserveren. Er zijn ook andere parkeergarages maar bij w park was er toen als een van de weinige nog plek.

8. roja

roja Actief lid

26 feb 2014
    214
    1
    0
    Ja ook ik ga weer naar de toppers!Dit jaar in het rood..heb er mega veel zin in!vooral lekker over de top kleden!

9. Tennes

Tennes Niet meer actief

Vooral dat laatste! Ik ga in het blauw. Ik heb alleen niet zoveel trek in een vermogen uitgeven aan feestkleding. Dus misschien tips voor iets goedkopere maar wel leuke kleding?

10. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Ik ga ook, ook in het blauw! Moet ook nog kleren zoeken..
    lees dus mee voor tips. Shoeby had blauwe shirts maar 30,- voor 1 avond is het me niet waard.
    vorig jaar had ik alles vd action!

ga voor de 4de keer en altijd een feestje!

11. hardlopertje

hardlopertje Bekend lid

9 jul 2012
    853
    28
    28
    Ergens op de aardbol
    Wij hebben dit jaar ook kaartjes gekocht. Wij moeten in het wit, maar proberen de kaartjes te verkopen. een paar dagen daarna gaan we op vakantie dus is een beetje ongelukkig gepland.
    Dus als je belangstelling hebt wij hebben er 100 euro voor betaald. dus doe een leuk bod.

12. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Mag ik vragen hoe jullie aan "ik MOET in het rood " of "moet blauw" aan ?? Is dat een dresscode per dag ofzo ??

Ik heb 2 kaartjes via Koffietijd actie op facebook gewonnen voor donderdag 29 mei :) Wij gaan met de trein denk ik vanuit Dronten :)

AANPASSING: IK SNAP DE KLEUREN DRESSCODE INMIDDELS HAHA !!

13. Tessa

Tessa Actief lid

6 jul 2010
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Per vak heb je een dresscode

Deel Deze Pagina