Ik ben me aan het orienteren op een nieuwe apple watch (ik heb een series 2 en de accu begint nu na 6 jaar slecht te worden, dus toe aan een nieuwe), ik neig naar een SE, vanwege de prijs natuurlijk, maar ook vanwege de kastgrootte, ik heb nu een 38 mm en ik geef daar de voorkeur aan (deze maat is er niet meer), maar de SE komt het dichtst in de buurt met 40 mm. Verder heb ik ook niet het gevoel dat ik functionaliteit mis met mijn series 2 en de nieuwste SE is vast al beter dan die ik nu heb. (Ik wil ze nog wel in een winkel gaan bekijken, misschien kom ik dan op een andere uit, maar dat staat op zich los van mijn vraag) De enige keuze (naast de kleur van de kast en de bandjes, haha) die ik dan nog moet maken: wel of niet cellular? Ik heb mijn mobiel abonnement bij vodafone en die bieden nog geen cellular aan, maar dat zal vast wel gaan komen. Ik zag wel dat je er toch een add-on abonnement voor af moet sluiten (5 euro/maand bij kpn en t-mobile) en ik twijfel daarom licht. Het lijkt me wel fijn om niet altijd je telefoon mee te hoeven te nemen, vooral als je gaat hardlopen enzo, maar ik weet niet of dat 5 euro/maand fijn is . Het is natuurlijk niet heel duur, maar ik lees graag wat ervaringen. De aanschafprijs is ook 50 euro hoger, maar er vanuit gaand dat ik weer zeker 5 jaar ermee ga doen, is dat niet zoveel verschil.
Ik zou dan cellular doen. Straks kan je dan gewoon zonder telefoon weg. Ik heb zonder gekocht en spijt, want toen kon het in Nl nog niet en serieus 2 maanden later kon het wel. Ik heb de kleinste van de laatste serie en hele smalle polsen en hij zit precies goed.
Maar wat mis je dan precies @Siepie85? Want ik heb zonder cellular maar routes houdt hij gewoon bij. Betalen met Apple Pay kan ik ook doen zonder telefoon. Muziek luisteren ook en met m’n vriend kan ik ook de Walkie talkie functie gebruiken.
Als je bijv onderweg bent kan je niet bellen etc. Stel dat er wat is dat toch wel handig. Mijn vriend maakt bijv lange wandelingen of fietstochten dan is dat helemaal fijn als het kan.
Ja alleen dan kan alleen met elkaar communiceren niet met anderen mocht het nodig zijn. Mijn vriend zijn arm is uit de kom gegaan na een val tijdens het wielrennen dan is het wel handig dat je kan bellen. En niet alleen met mij als ik bijv ergens ben. En met skiën lijkt het mij ook heel handig. Geen telefoon meer bij je!
Ja, ik denk dat ik toch maar wel voor cellular ga. Niemand verplicht me natuurlijk er meteen een abonnement voor af te sluiten. Maar, als ik weer vaker ga hardlopen, dan vind ik een telefoon meenemen wel vervelend (ik heb wel zo’n riem, maar vind dat niet superfijn) en dan heb je voor 5 euro per maand wel heel veel plezier ervan. Ik wil eigenlijk wel altijd redelijk bereikbaar zijn, want 2 kinderen met beperking en het gebeurt vrij regelmatig dat ik door de school van mijn dochter wordt gebeld.