Stank voor dank!!

Discussie in 'De lounge' gestart door anoniempje86, 14 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik denk niet dat de meesten dat hier bedoelen. Ik denk dat wat de meesten zeggen is:
    1) verwacht niets terug, als je zoiets doet
    2) pak dit gedoseerder aan
    3) schakel instanties in die dit op kunnen lossen en blijf ondertussen zelf gewoon vriendin

Zoiets. Want de realiteit is gewoon dat dit soort dingen een gelijkwaardige relatie compleet verstoren en dat degene die 'geholpen' wordt, zich daar doorgaans niet zo prettig bij voelt....
    Daar gaan de reacties over.
    Niet over dat je niets zou moeten doen.

2. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

3. anoniempje86

14 jul 2011
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    @suenne whahahaa sorry hoor maar dit vind ik echt lachwekkend wat je neerzet!

Jaaa ik wil zo graag een veer in me reet absoluut
    Wat denk je nou zelf???

Jammer dat er echt niet goed word gelezen!

Ben gister bij haar geweest om te proberen om een gesprek aan te gaan maar is in een fiasco uitgelopen om het zacht uit te drukken!
    Vanochtend stond Eva hier aan de deur die mij vertelde waar Sam mij en een vriendin van mij van beschuldigt over gisteravond.
    Haar fiets is midden in de nacht gestolen en volgens Sam heeft zij gezien dat wij dat waren om half 4 's nachts:$

@ de dames die het advies hebben gegeven om haar te laten vallen heel erg bedankt na gisteravond en vanochtend is het bij mij nu helemaal klaar!

4. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Wil ik nog even wat aan toevoegen.

Ik ben anoniempje86 en nu kan ze zien en lezen (als Sam dit leest)
    dat ik hier mijn gevoel en mening over dit alles heb neergezet!

5. Kwekijzer

Je andere topics spreken je gedrag hier niet tegen moet ik zeggen, het onderstreept het een en ander.

6. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Nu worden dingen mij ook duidelijk en snap ik ook dat je het blijkbaar gewoon niet ziet oid.

7. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    mooi dat jullie dat zo zien:)

Ik ben iig MIJN verhaal kwijt en mijn gevoel en weet wat me te doen staat

8. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Ik ken TS niet, ook niet uit vorige topics, dus kan niet oordelen over haar gedrag, maar...

Ik vind deze reactie van jou nu ook niet echt geweldig!

9. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    en voor jou geld hetzelfde....

sorry maar modder gooien kan ook op het strand.

10. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Pardon? Ik begrijp nu gewoon dat zij dingen heel anders ziet.. klaar. Sommigen geven hier nou eenmaal niet het antwoord zoals verwacht en zoals ze net zelf aangeeft is ze haar verhaal kwijt, lijkt mij de kous af.

11. Kwekijzer

Dat is nou juist het mooie van al. Het is maar net wat je onder modder gooien verstaat.... Ik versta daar blijkbaar dus iets heel anders onder dan jij. Het is maar wat je in het leven hebt mee gekregen denk ik..

12. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Tuurlijk zie ik dingen anders net als iedereen.
    De een is het er wel mee eens de ander niet.
    Maar schijnbaar denken sommige dat ik dit heb neer gezet omdat ik zoo graag complimentjes wil :$
    Dan had ik het wel meteen met me eigen profiel geschreven.

Het is ook neer gezet zoals IK het voel (niet hoe het is of wat dan ook)

@suenne wat hebben andere topics hier mee te maken????????

het is en blijft internet je kan de emotie's achter de com niet zien of wel dan??

13. Kwekijzer

Dat klopt, ik kan je emotie niet zien. Maar wat je schrijft, weerspiegeld in ieder geval iets van hoe je denkt. En hoe je denkt, vind ik krom overkomen.

Andere topics hebben er inhoudelijk niets mee te maken, dat hoor je mij ook niet zeggen, ik herken je houding erin. Hoort blijkbaar een beetje bij je.

Mijn mening en dat is zeker geen absolute waarheid, we hebben allemaal onze eigen waarheid. Ik ga er verder maar niet meer op in.

14. Bammetjebam

Bammetjebam Niet meer actief

Ok, en wat heb je nu eigenlijk bereikt met het ongevraagd neerzetten van de privesituatie van je "vriendin" die ook op dit forum zit?

Als ze de behoefte had om iedereen hier te laten weten hoe het bij haar eraan toe gaat, dan had ze toch wel zelf een topic gemaakt? Je hebt jouw gevoel boven dat van haar geplaatst door deze ongelukkige actie.

Verbazingwekkend eigenlijk dat een mod dit heeft toegestaan.

15. Sennaaa

Sennaaa Niet meer actief

Het is algemeen bekend, in je huis een rommel in je hoofd een rommel.. zulke mensen zijn niet helemaal normaal. Een 'normaal' mens laat zijn kind echt niet in een vuilnisbelt wonen hoor:$.

@ TS.. heel lief dat je zoveel voor deze persoon hebt gedaan, maar ik ben het met yukl eens. Zulke mensen zullen er niets aan kunnen doen, dat ze zo zijn. Haar huis is misschien over een paar maanden weer een rommel. Ik zou het even laten, jij hebt in ieder geval haar dochter kunnen helpen. Jouw vriendin heeft waarschijnlijk een goede psycholoog nodig. Sterkte ermee en wat knap wat je allemaal hebt gedaan.

16. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Ik ben het in dit geval helemaal met je eens!

@Gooischemama: eerlijk gezegd vind ik het feit dat je nu alsnog met je eigen naam schrijft en je laatste posts nogal wraakzuchtig klinken. Jammer..

17. Jsvlinder

Jsvlinder Niet meer actief

Ts ik vind jou ook een beetje ondankbaar. Er zijn genoeg lieve meiden hier die je een hart onder de riem steken, mezelf daar even buitengelaten en al wat je doet is op de negatieve reageren. Jammer!

18. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    #98 Gooischemama, 16 jul 2011
    Laatst bewerkt: 16 jul 2011
    @bam ze zit hier niet op het forum ze leest hier WEL EENS wat
    En wat ik hiermee heb bereikt??
    Het advies aangenomen van sommige dames hier en me hart gelucht!

Dit topic vindt je niet "kunnen" omdat het ongevraagd over een ander is waar ik advies en alles over vraag en hoe andere mensen hier over denken terwijl er hier ZAT topic's zijn die OOK over andere mensen gaan!!
    Beetje krom vindt je niet???
    Of zet je bij elk topic wat over een ander gaat waarvan de TS om advies of iets vraagt dit neer???
    Waar is een forum voor???Juistem om advies te vragen en je hart te luchten!!

@lizzy feit dat ik vandaag me eigen profiel heb neer gezet is merendeels door de adviezen van sommige dames waar ik gisteravond wat mee heb gedaan.Als ik op dit moment wraakzuchtig overkom is dat niet de bedoeling.

@jsvlinder dat is zeker NIET mijn bedoeling geweest sorry
    Je hebt gelijk meis bedankt dat je me dr op heb gewezen!
    Ik reageerde op de negatieve en niet op de positieve!

VOOR ALLE LIEVE DAMES DIE DEZE LIEVE WOORDEN HEBBEN NEER GEZET EN DE GOEDE ADVIEZEN HEEL ERG BEDANKT
    SORRY DAT IK JULLIE BEN VERGETEN OM TE BEDANKEN:)
    bij sommige kreeg ik letterlijk de tranen in me ogen omdat ze zo lief zijn en jsvlinder heeft gelijk hierin

19. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

:)Lees het nu pas.

Ik snapje.

En na alle verhalen gelezen het hebben ik denk dat t.s die vriendin niet ondankbaar is maar een vrouw die waarschijnlijk haar leven nooit echt op poten zal hebben en is het wel idd het beste dat het kind naar een goed pleeggezin gaat en de goede verzorging krijgt die het ontbreekt en dan heb ik het niet speciaal nu over dat vervuilde huis.

T.s Het is super dat je je helemaal hebt in gezet om haar te helpen, alleen had je denk eerder moeten beseffen dat er nooit echt dankbaarheid daar van daan zal komen.

Zo werkt het helaas niet. Een les voor de volgende keer steek je niet te diep in andermans ellende maar knijp niet je ogen dicht idd wat velen wel zouden doen maar denk voor al ook eerst aan je zelf.

;)

20. Bammetjebam

Bammetjebam Niet meer actief

Een topic waarbij een TS een persoonlijk probleem van een bekende van haar omschrijft, en/of waarbij een TS een negatief oordeel heeft over het handelen van een bekende van haar, zeker als die bekende hier ook een lid is. Dat vind ik toch een slag apart, een inbreuk op de privacy van die bekende van haar, en een schending van het vertrouwen die de bekende heeft in een TS.

Ik kan me voorstellen dat het niet makkelijk is voor jouw vriendin om op die manier te leven, laat staan om hulp aan te nemen van jou of instanties, misschien schaamt ze zich wel. En dan maak jij dit probleem, dat niet van jou is, openbaar hier op een forum, waar zij mogelijk haar probleem en jouw gedachten hierover kan teruglezen. Fijn dat je je hart hebt kunnen luchten over de rug van je vriendin.

Als ik jou was, dan had ik dat nooit gedaan. Ik had mijn hart gelucht bij mensen in haar naaste omgeving die op de hoogte waren van haar situatie, zoals die andere vriendin van haar, of haar ouders bijvoorbeeld. En dan had ik met deze mensen besproken wat we het beste konden doen, welke instanties we het beste konden inschakelen, niet met een stel onbekenden op een openbaar forum.

En als ik haar was en ik was op de hoogte van dit topic, dan was jij geen vriendin meer van mij.

Deel Deze Pagina