Heb t niet zo op katten maar dit vond ik wel bijzonder. Wel weer verschrikkelijk dat het babytje zo isachtergelaten Kat Masha redt een in de vrieskou gedumpte baby - AD.nl
Arm klein jochie... Maar vind het wel weer mooi dat de moeder hem goed warm had aangekleed met wat spullen erbij. Lijkt mij een teken dat ze wel het beste voor had met het kind maar geen andere uitweg zag. Blijft enorm triest natuurlijk... Hopelijk vinden ze een goed huis voor het jongetje. En ik hou ook niet zo van katten, maar deze kat verdiend wel een beloning
Ik had het vanmiddag gelezen... wat een held is die kat! Echt onwijs zielig voor het kindje dat hij in de vrieskou ten vondeling is gelegd...
Mooi is niet het juiste woord nee..sorry maar als je leest van kindjes die in een glasbak gegooid worden of door de wc gespoeld in China, dan huiver ik daar nog net iets meer van.. Dit verhaal is natuurlijk ook erg genoeg maar ik denk dat je snapt wat ik bedoel?
Och, dat arme kindje... Ik vind het ook een opmerkelijk verhaal hoor. Ik heb zelf twee katten en de ene zou waarschijnlijk niet eens in de buurt komen van een (krijsende) baby en de andere zou er waarschijnlijk wel lekker tegenaan gaan liggen (lekker warm), maar er vervolgens gewoon naast in slaap vallen... Maar wie weet... Er bestaat ook een video van een babysitter die perongeluk iets laat vallen, waardoor de baby/peuter schrikt en waarschijnlijk(?) begint te huilen, waarna de babysitter vervolgens wordt aangevallen door de kat die boven lag te slapen... Misschien zat er al wel een steekje los bij die kat, maar dat heb ik ook altijd opmerkelijk gevonden...