Vandaag heb ik een bloeding gekregen, nog vaag licht roze bloed, maar wel iets wat volgens mij gaat doorzetten..... Zijn er meiden die dit hebben gehad en wat doe je dan (gynaecologie en verlos alleen onder spoed nummer te bereiken). Is het een miskraam of kan het ook iets anders zijn? Wie heeft dit ook gehad waarbij niks ernstigs was? Een zeer angstige .....
Direct bellen naar de vk of gyn ik weet niet of je ergens al bent geweest aar niet afwachten maar bellen ook onder spoednummer
Je kunt gewoon bellen hoor heb ik ook gehad ik bloede best hevig maar met de baby was alles goed ben nu al bijna 20 weken
meid je kan gewoon bellen hoor, en bedenk dat in 50% van de gevallen er niets aan de hand is. ik bloed al bijna constant vanaf week 6, en het gebeurd echt vaker veel sterkte
Jeetje, wat enorm rot. Ik heb tijdens deze zwangerschap een bloeding gehad bij 5 weken en 2 dagen, maar gelukkig bleek er niets aan de hand te zijn. (ik had de dagen erna nog wat bruinverlies). Ik heb bij 6 weken en 6 dagen een echo gehad en zag toen een kloppend hartje. Als ik jou was, dan zou ik de gyn (met inwendig echo apparaat) bellen. Er moet in principe nu al wel wat te zien zijn. Heel veel sterkte met deze onzekerheid! Marla
Nou ik heb gebeld en een inwendige echo gehad. Er was een vruchtzakje te zien maar nog niks erin. Ik dacht 6 weken en 6 dagen zwanger te zijn, maar volgens die echo was het 5 weken en 4 dagen. Het kan nog mis gaan, maar sinds ik heb gebeld heb ik eigenlijk geen bloedverlies meer gehad goddank. Dus we gaan lekker positief er vanuit dat het allemaal goed gaat en dat ik 21 september (ipv de 14e zoals ik dacht) beval van een prachtig kindje! Dank voor het zetje in de rug om toch te bellen, ik ben een stuk meer opgelucht nu!
Oh ik schrok me dood toen ik t las. Moest meteen aan je pa denken.. Zo van je hebt al genoeg op je bordje gehad nou moet t gewoon ff goed gaan. Gelukkig is het nog goed en hopelijk blijft dat ook zo. Succes!
Wat lief dat je zo meeleeft! Van iedereen trouwens.... Ik heb het zelf ook even gedacht hoor...Jeetje, dat kan er ook nog wel bij. Ik stond even op het punt van instorten, maar gelukkig positief bij de vk vandaan gekomen . Best moeilijk om in zo'n periode de positiviteit erin te houden. Maar het lukt Bedankt voor de reacties....
Hallo Merel, Fijn dat je niet meer vloeit...tis altijd schrikken... Ik kan erover meepraten.. Toen ik zwanger was van Tamara heb ik met 10 weken en 2 dagen een beste bloeding gehad. Het bleef maar lopen en ik dacht echt dat ik een miskraam zou krijgen. Ik kon gelukkig dezelfde middag nog terecht voor een echo bij de vk. Het was op hemelvaartsdag 17 mei 2007, dus de vk moest speciaal naar de praktijk komen, vond ik helemaal top van de vk zo op een zondag! Gelukkig was er niks aan de hand en was de beeb lekker beweeglijk en het hartje klopte ook goed. Waarschijnlijk is er een vaatje geknapt, dat gebeurd heel vaak! De dagen erna verloor ik nog wat bruinachtige afscheiding (oud bloed). ' Het is gelukkig niet weer voorgekomen en ben nu mama van een prachtige gezonde dochter. Het hoeft dus niks ernstigs te zijn! Hele fijne en voorspoedige zwangerschap toegwenst verder! Liefs Elly.