Zwanger worden / miskraam

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kaatje070, 11 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje070

Kaatje070 Nieuw lid

11 feb 2017
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Allemaal,

Heeft iemand advies/ervaring.. het gaat hierom.

Ik heb zelf al 3 kinderen, de jongste is nu 10 jaar. Nu willen we heel graag nog een kindje samen. (nieuwe partner).

Ik heb 6 jaar een mirena spiraal gehad. Die is er juni 2016 uit gehaald. December 2016 was ik zwanger, na 6 weken kreeg ik een miskraam.
    Mijn cyclus is netjes 25 dagen en dan altijd 3 dagen menstruatie.

Afgelopen week 6-2 menstruatie begonnen, heviger als normaal, deze hield 3 dagen aan tot 8-2. Daarna niks meer en zojuist 11-2 werd ik wakker en verloor weer bloed, alleen nu donkerder en niet heel veel. Wat kan dit zijn?? 3 dagen na menstruatie weer bloedverlies alleen nu andere kleur en veel minder, wel enorme steken in onderbuik en hoofdpijn.

Maandag krijg ik een hysteroscopie krijgen, maar dat mag niet als je zwanger bent. Kan ik nu zwanger zijn of niet? Aan de ene kant wil ik die hysteroscopie wel om te kijken of er wat mis is maar aan de andere kant als ik zwanger zou zijn, is dit wel een risico.

Ben zo onzeker, we willen zo graag samen een kindje dan duurt wachten heel lang, zeker als je dan ook nog een miskraam krijgt. En je lichaam je zo in de maling neemt.

Weet het even niet meer :( Iemand dit ook meegemaakt?

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Ik denk dat je gewoon netjes ongesteld bent geworden en dat er nu oud bloed (vaak donkerbruin) uit komt.

Ik heb het ook wel eens gehad dat mijn ongi ineens vroegtijdig stopte om vervolgens 2 dagen later weer te beginnen met wat bruin oud bloed.
    Als ik dan alle dagen bij elkaar optelde waarbij ik wat verloor kwam ik wel op mijn normale ongi duur uit.

Succes maandag!

3. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Ik denk ook dat je ongesteld bent geworden en nog wat oud bloed verliest..
    Maar als je het zeker wilt weten zou ik gewoon even testen, dan weet je iig zeker dat je wel of niet zwanger bent!

Succes maandag!

4. Nooortje

Nooortje Actief lid

1 aug 2016
    470
    132
    43
    Dit had ik ook na mijn 2e miskraam, het voelde voor mij ook wat vreemd. Maar alles bij elkaar opgeteld was het een gewone ongesteldheid. Als je twijfelt over een nieuwe zwangerschap zou ik morgenochtend even een testje doen, dan weet je het zeker.
    Succes maandag!

5. MeFlower

MeFlower Niet meer actief

een gewone inwendige echo, die kan geen kwaad en daarop is ook veel te zien. Bij twijfel kun je daar ook naar vragen.

Deel Deze Pagina