hallo allemaal, wij gaan deze maand voor onze 2e! alleen heb ik sinds mijn eisprong inmense buikpijn /steken in mn zij lies... zelfs afgelopen week een keer zo kramp en dat trok helemaal naar mn rug dat het mij deed denken aan de voorweeën bij mn eerste zwangerschap.. we hebben om de dag geklust afgelopen anderhalve week. zal dit te maken kunnen hebben met een zwangerschap of is het gewoon niks... ik ben wel erg moe sinds mn eisprong en mn borsten waren wel gevoelig maar dat lijkt nu weer weg te zijn.. ohja mijn nod is 16-2 iemand tips of ervaringen??
Ik heb geen idee of het raak kan zij bij je (geen verstand van die NOD dagen etc) maar mijn grootste 'kwaal' sinds ruim een week zijn de steken in mijn lies/zijkant baarmoeder. Dat schijnt van het oprekken van de baarmoeder te komen. Dus wie weet!
kleinebeer ik hoop het. heb bij mijn eerste wel veel last van bandenpijn gehad vanaf een week of 6 vandaag wel toevallig erg misselijk(11.00uur) voor mijn 'hongergevoel'.. misschien zondag een testje wagen met sensi extra vroeg. die heb ik 2 mnd terug besteld toen dacht ik zwanger te zijn maar was negatief.
Ik hoop voor je dat het raak is. Bij mij zit het iets anders maar herken je 'klachten' wel een beetje. Wij zijn niet bezig voor een kindje. Maar ik voel me sinds een week zo raar. Ik heb de hele dag door vage krampjes in mijn buik, beetje een dof, zeurderig, trekkend, spierpijn achtig gevoel. Vooral wanneer ik in bed lig is het erg. En mijn borsten zijn enorm pijnlijk en voel me ook anders dan normaal. Ik heb testen gedaan maar die zijn spierwit. Ik vind het zo raar. Ik weet alleen niet wanneer mijn nod zou moeten zijn. Ik ben in november gestopt met de pil omdat ik vage klachten had en ik dacht dat het door de pil kwam (wat niet zo is). En sindsdien ben ik niet ongesteld geweest. Ik kijk het nog ong. 2 weken aan en als ik dan nog steeds negatieve testen heb ga ik weer beginnen met de pil. Mocht toch blijken dat ik wel zwanger ben dan is het niet ideaal maar wel welkom. Ondanks alle voorzichtigheid kan het toch gebeuren.
@strandbal spannend allemaal! bij mijn eerste zw heel veel buikpijn gehad en na 6 wk een miskraam gehad daarna bij mijn zoontje ook buikpijn en testte ik 2 dagen na mijn nod nog negatief toen paar dagen gewacht en naar de huisarts gegaan omdat ik dacht een blaasontsteking oid te hebben testte ze daar wel positief. nu maar afwachten.. zou erg leuk zijn als het al raak is maar probeer er nu niet veel van te verwachtten wel aan foliumzuur.
Nou de kramp was vanmorgen heelberg dat bijna in staat was de ha te bellen.. trok na een half uur weer weg. Wel de hele dag beetje zeurderige pijn.
Ben je zeker van je eisprong? Hoe heb je deze gevonden? Het klinkt namelijk ook wel een beetje als ei pijn.
Ik herken die steken in de liezen wel. Ik heb het niet zo extreem als jij, maar ze zijn zeker aanwezig af en toe. Ik dacht ook 'plopjes' van de week in mijn baarmoeder te voelen, maar gezien ik geen ervaring heb in de zwangerschap durf ik er niet zeker van te zijn. Ik voel het nog niet zo en ik denk in mijn achterhoofd dat iets in mij wel in de gaten zou hebben als ik echt zwanger zou zijn. Daarnaast ook geen misselijkheid of pijnlijke borsten (wat ik voor de menstruatie overigens wel erg kan hebben). Dus het is allemaal even afwachten. mijn NOD is 14 februari, dus ik duim met je mee!
ik heb rond mij ei ook al steken enzo gevoeld daarna slijm en paar dagen rustig denk dat toen mijn ei was 3 dagen daarna begon de pijn weer menstruatie achtige pijn wat nog steeds aan houd.. we wachten rustig af
Ah ja oké.. helaas weet je nooit zeker of je ei echt springt. Misschien heeft ie het toen geprobeerd maar niet gelukt en probeerd ie het nu nog eens.
Ik had 5 dagen voor NOD mega krampen ik dacht dat ik ineens ongesteld ging worden. Was na half uur ook weer weg zonder bloed. Bij mij was ik wel zwanger. Dus ik link het daar nu heel erg aan. Kan er ook niks mee tw maken hebben