Ik wil heel graag als de baby geboren is een zelfgemaakte taart, sommige mensen kunnen zo onwijs mooi taarten maken!! Zelf ben ik daar helemaaaaal niet creatief genoeg voor, plus natuurlijk dat als je net thuis bent uit het ziekenhuis geen taart gaat maken Dus vroeg me af, of hier mensen zijn/kennen die van die super mooie taarten kunnen maken, helemaal bedekt met fondant (geen marsepein want dat lust ik niet) en dingetjes. Of een webshop/winkel weet die mooie maakt. Anders moet ik zelf maar aan de slag met cupcakes, dat moet nog wel lukken want zag dat er kant en klare figuurtjes waren om op te doen Woon btw in Drachten.
Of deze goed of lekker is weet ik niet, maar kwam deze een keer tegen toen ik voor hetzelfde zocht: De taart van Tonny - taarten -gebak - Feestjes, workshops en meer
Iemand die ik ken heeft hier eens besteld. Is wel in Groningen maar volgens mij maakt zij ook wel voor mensen uit friesland Dit is haar site: Taarten Groningen: Unieke Taart of Cupcakes Laten Maken? Als de link hier niet mag dan hoor ik dat wel
Hij is wel duur! Ik maak ook wel geboortetaarten ik weet alleen niet of het goed genoeg voor je is. Als je wil weten hoe en wat pb me dan maar even dan mail ik je even fotos van de taarten die ik maak voor geboortes. Tis geheel vrijblijvend hoor dus je zit nergens aan vast, je kan alleen zien welke ik maak.....
Zoetmettaart in burgum is ook heel mooi en leuk! loop regelmatig langs deze winkel, en er zijn echt leuke taarten verkrijgbaar. en in leeuwarden zit ook een goede winkel, weet zo de naam even niet meer... moet ik even op mijn faceook kijken, die maakt echt geweldige dingen! ik zoek even voor je!
Lekker zoet heet de winkel in Leeuwarden, zit in de peperstraat daar. Krijg elke dag de mooiste taarten te zien op facebook van hun beide winkels hebben ook leuke dingen voor cupcakes te koop!