Zelf gemaakte taart bestellen/Friesland

Discussion in 'De lounge' started by Saga, Oct 5, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Saga

Saga Fanatiek lid

Jul 10, 2012
    1,472
    0
    0
    N-Nederland
    Ik wil heel graag als de baby geboren is een zelfgemaakte taart,
    sommige mensen kunnen zo onwijs mooi taarten maken!!

Zelf ben ik daar helemaaaaal niet creatief genoeg voor, plus natuurlijk dat als je net thuis bent uit het ziekenhuis geen taart gaat maken :D

Dus vroeg me af, of hier mensen zijn/kennen die van die super mooie taarten kunnen maken, helemaal bedekt met fondant (geen marsepein want dat lust ik niet) en dingetjes. Of een webshop/winkel weet die mooie maakt.

Anders moet ik zelf maar aan de slag met cupcakes, dat moet nog wel lukken want zag dat er kant en klare figuurtjes waren om op te doen :D

Woon btw in Drachten.

2. famke80

famke80 Bekend lid

Aug 2, 2012
    730
    1
    18
    NULL
    NULL
  3. jada08

jada08 VIP lid

Jan 14, 2009
    7,567
    332
    83
  4. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Hij is wel duur!

Ik maak ook wel geboortetaarten ik weet alleen niet of het goed genoeg voor je is. Als je wil weten hoe en wat pb me dan maar even dan mail ik je even fotos van de taarten die ik maak voor geboortes. Tis geheel vrijblijvend hoor dus je zit nergens aan vast, je kan alleen zien welke ik maak.....

5. evi83

evi83 Fanatiek lid

Apr 10, 2011
    2,748
    0
    0
    NULL
    NULL
  6. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ik heb de verjaardagstaart van zoontje besteld van taartjesindepipowagen tik maar in bij google

7. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Je zou ook cupcakes kunnen maken in je verlof en dan invriezen, gaat prima!

8. annetske

annetske VIP lid

Sep 14, 2007
    5,112
    1
    0
    Friesland
    Zoetmettaart in burgum is ook heel mooi en leuk! loop regelmatig langs deze winkel, en er zijn echt leuke taarten verkrijgbaar. en in leeuwarden zit ook een goede winkel, weet zo de naam even niet meer... moet ik even op mijn faceook kijken, die maakt echt geweldige dingen! ik zoek even voor je!

9. annetske

annetske VIP lid

Sep 14, 2007
    5,112
    1
    0
    Friesland
    Lekker zoet heet de winkel in Leeuwarden, zit in de peperstraat daar. Krijg elke dag de mooiste taarten te zien op facebook van hun ;)
    beide winkels hebben ook leuke dingen voor cupcakes te koop!

Share This Page