Jaahhh!! Feessie is heerlijk!!!! ff helemaal los!!! Helaas zit Dance Valley er dit jaar niet in en met Mystery Land sta ik op knappen!! Wij gaan altijd met een hele grote groep en die mensen gaan allemaal wel dus dan vind ik het soms wel jammer!! (HOOP DAT HET REGENT GNIFFEL GNIFFEl) Ach volgend jaar zijn wij weer van de partij hoor!!!! Af en toe ff lekker uit je dak moet kunnen vind ik ook als je mama en papa bent.
Shit, net een heel verhaal getypt, is het weer weg.... Grrrrr, weer opnieuw beginnen. Wat ik zeggen zou. Ik ben 8 weken zwager en voel me super. Niet ziek, zwak, misselijk of moe. Ik voel me juist heel blij en vrouwelijk en heb zin om te dansen. Heb ook nog wel het idee dat het kan, zolang ik geen buikje heb. Want is dat wel zo ver dan zal ik me toch niet echt meer op mijn gemak voelen denk ik. Dance Velley wordt dus niets (ben dan al 18 weken) maar misschien heeft iemand nog andere ideeën, festivals op kortere termijn? MIjn genre is Progressieve, trance, club, minimal.... Dus weet je iets, laat het maar even weten. p.s. Na de geboorte ben ik ook niet van plan ook een echte moeke te worden. Ik was altijd actief een een kindje hoeft dit niet radicaal te veranderen denk ik. Hoewel het uitgaan dan natuurlijk wel minder wordt en je er misschien wat minder behoefte aan hebt. Denk ik wel dat ik nog wel af en toe naar festifals wil. Bijvoorbeeld mijn favoriet Extrema. Hannah