stap naar de huisarts is gedaan wat verwachten

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lorreke, 21 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Geen ervaring maar ik wil je wel succes wensen! Hoop dat er geen gekke dingen uitkomen en dat jullie snel een wondertje mogen verwachten!

2. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.300
    394
    83
    Jeetje,, het is vlolgens mij ibij jullie wel aardig snel gegaan als ik het zo lees of niet ??echt rot zeg dat ze bij het ontdooien zijn overleden :(
    krijgen jullie nog een poging of nemen jullie eerst rust ??

3. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.300
    394
    83
    Dankjewel :)
    had je pendel wel deels gelijk met behulp van mmm ;) en die zei september ;)
    Alleen wanneer het nu raak is is afwachten, gezien we morgen 1e afspraak hebben bij de ha en dan pas zien wat eruit komt, ik denk niet dat we in augsutus al kunnen beginnen ofzo dus denk niet dat het september word ;) , geen idee hoe snel het gaat ;)

4. toetjes

toetjes Lid

17 jan 2013
    61
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nou we hebben sowieso een maandje moeten wachten omdat ik net ongesteld was geworden..en ik moest de pil beginnen dus moest wachten tot ik weer ongesteld werd!
    We hebben die maand het gewoon op de normale manier geprobeerd want je weet maar nooit he;)

Zondag mag ik beginnen met de eerste spuiten te zetten.. Het gaat allemaal redelijk snel maar als je graag zwanger wil raken is het nooit snel genoeg;)

5. ik87

ik87 Bekend lid

23 apr 2013
    741
    0
    16
    Studeren en werken
    limburg
    Bij ons vroeg zowel de huisarts als de gyn naar onze tempkaartjes. Ik werk in dag en avonddiensten, dus op zijn vroegst moest ik altijd om 5:30 op staan. Heb dus ook aangehouden om iedere dag om 5:30 te tempen. Weet niet of je huisarts er naar zal vragen, begrijp dat dit overal anders is. Maar ik zou er zeker niet over liegen, dat je dat wel gedaan hebt. Ovulatietesten tonen alleen aan dat je eisprong eraan zit te komen, doordat ze reageren op je stijgende LH piek. Dit is geen bevestiging dat je eitje ook echt gesprongen is. Je hebt dan wel een positieve test, maar misschien geen eisprong. Je temp gaat pas omhoog zodra je eisprong geweest is, geeft dus meer zekerheid.

Ik zou dus niet zeggen dat je getempt hebt, terwijl dit niet het geval is. Krijg je misschien onderzoeken, terwijl je uit je temp misschien al meer info had kunnen krijgen en meteen al de juiste behandelingen had kunnen krijgen.

6. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.300
    394
    83
    Jaa dat klopt elke maand is een maand te lang ;)

Hmm dan moet ik eerst nog maar een thermometer gaan kopen denk ik en daar dan gelijk maar mee beginnen... word erg lastig om elke dag op zelfde tijdstip te tempen. we wachten morgen wel af en dan zien we wel verder ;)

7. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.300
    394
    83
    Hallo dames’

Ff update we zijn by de ha geweest
    De ha Was heel lief, vriend heeft echt toffe ha. we zeiden dat we een jaar bezig waren,en dat we zaadonderzoek wouden, we waren nog niet uitgepraat of hy had het formulier al klaar liggen. Verder ook geen vragen gehad ofzo we zeiden al dat we verder wel goed zaten qua eisprong etc. .
    Bij zijn ha is het normaal na 14 maanden actie word ondernomen, dus hij zei deze maand ook nog maar even jullie best doen , maar als er uit onderzoek komt dat het niet goed is komen jullie gelijk weer en stuur ik jullie gelijk in. En als uit onderzoek blijkt dat het wel goed is, dan mogen we alsnog in augustus weer komen haha, dus blijft hetzelfde
    Voor inleveren staat 3-5 dagen onthouding, ha zei heel mooi ga nu gelijk maar heen en lever gelijk maar in, ik zo is 7 dagen terug, nou maakt niet uit toch, ik zei jawel na 7 dagen word zaad minder en is het niet goed voor de test, zei de ha dus als je 3 maand droog staat, ik vulde hem aan ja eerst handwerk dan weer 3-5 dagen wachten en dan weer handwerk. De ha had echt zoiets van dat meen je niet. Haha.
    Dus ook nog een lolletje erbij gehad J
    Gelukkig hebben we alles in huis, ga me vruchtbare dagen in die gaan we benutten en dan volgende week of de week erop het inleveren.

Deel Deze Pagina