Ik zit sinds enkeke maanden in de MMM en nu bezig met Clomid 150 mg. heb vanmorgen echo gehad (dag 11) en heb een follikel van 24 mm!!! Meteen bloed moeten laten prikken en inderdaad......... ik heb of net een eisprong gehad of gaat snel gebeuren. Nu vraag ik me af, aangezien we gisterenavond helaas niet hebben geklust of de gynaecoloog wel een follikel kon zien in mijn eierstok als ik al een eisprong heb gehad? Ze checkt met de echo toch mijn eierstok? En als je een ovulatie hebt is je eicel toch verplaatst naar de eileider? Ben zo bang dat we nu te laat zijn... hopelijk heeft iemand hier een antwoord.
Als de gyn een follikel meet van 24mm zal je vast nog geen eisprong hebben gehad denk ik.. weet niet zeker hoor. Maar als ik jou was zou ik gewoon om de dag gemeenschap hebben! You never know! Evt ovulatietest doen? Voor dag 11 is het nog best vroeg, maar goed het zou natuurlijk kunnen. Heb zelf ooit een eisprong gehad op dag 9a 10.
Kan prima op dag elf. Deze maand had ik een follikelmeting op dag elf en ook al twee hele grote zitten, die die dag nog zouden springen als ik m'n injectie niet die avond kreeg. Als je al een eisprong hebt gehad zie je volgens mij inderdaad gewoon niets meer, maar dat was bij jou toch niet het geval? Dus lijkt het mij dat je op tijd bent.
ik zou het gezellig maken vandaag en morgen hoor!! Dag 11 is echt niet vroeg hoor, ik heb ook altijd tussen dag 10 en 12 mijn eisprong! dus is echt niet te vroeg.heb ook cyclus van gemiddeld 25 dagen
Ik dacht ook dat als mijn eisprong al was geweest ze niks zou zien dus straks even geklust en duimen!!!
Vannacht wel een tijdje last gehad van een drukkend gevoel.. kan dit de eisprong zijn of voel ik het eitje dan gewoon zitten? Vanmorgen ook een ovutest gedaan en die was duidelijk positief! dat betekend toch ook dat ik de ovulatie nog niet heb gehad?
Spannend! Ik hoop dat het toch raak is voor je! Volgens mij kan de gynaecoloog wel het verschil zien of je ei er nog zit of dat het blaasje waar je ei net uit zou zijn gesprongen er nog zit.
Gisteren echo gehad en ze zag inderdaad dat ik mijn eisprong heb gehad. Er zat een ingedeukt blaasje gevuld met vocht (waarschijnlijk bloed) wat wijst op een leeg blaasje. Na mijn ovulatietest gaat de gyn ervan uit dat ik zondag mijn eisprong heb gehad. Volgende week bloedprikken om te kijken of de 2e helft van mijn cyclus lang genoeg is om te kijken of een eventueel bevruchte eicel kan nestelen. 1 augustus de uitslag! en 2 dagen later dus mijn NOD en hopen op een positieve test! Heb sinds gisterenavond ook echt gevoelige tepels die al pijn doen als ik ze aanraak en toen ik erin kneep kwam er wat helder vocht uit....... komt dat door mn eisprong of is dit een goed voorteken? Heb t nog nooit eerder gehad in ieder geval. Nu 2 spannende weken afwachten!
Dat wat jij nu voelt, zijn nog naweeën van je eisprong. Nu al, nauwelijks 2 dagen na eisprong, zwangerschapssymptomen hebben, is zo goed als onmogelijk. Veelal gebeurt dat pas als het bevruchte eitje zich in heeft genesteld. Innesteling vindt gemiddeld plaats zo'n 5 tot 10 dagen na eisprong. Succes!