Het is toch iets wat ik liever met 2 zou doen hoor. Zeker omdat het best wel om intieme dingen gaat. Ik ben echt een schijterd op zo'n vlak
Hoii. Toen wij naar de ha gingen voor de verdere stapje werden we eigenlijk gelijk doorverwezen ik moest wel een soa test laten doen voor chlamydia werd gewoon bloed geprikt.. dit is een standaard procedure. Wij zijn wel meteen doorverwezen naar de ferelisiteits arts ik hoor vaak dat stelletjes eerst naar de gynaecoloog moeten. succes!
Verwacht dat de HA toch niet veel zal doen. Dus ml hoeft er niet bij te zijn. Wil alleen een doorverwijzing. Ml kan gewoon niet zomaar vrij nemen. Hij werkt ook niet om de hoek, moet 45 min rijden. Dus wanneer er een dooverwijzing is, proberen we de afspraken zo gunstig mogelijk te plannen maar verder hoeft hij van mij niet mee maandag. Van onze dochter van ik erg snel zwanger, ronde 1. Ik dacht eigenlijk dat we van de tweede ook wel snel zwanger zouden zijn maar dat valt vies tegen na 12 rondes Vandaar dat ik het OFO wil. Daarna zien we wel verder. Ik heb ergens namelijk wel heel sterk het gevoel dat alles goed is maar ik wil de bevestiging dat het ook zo is. Dus als alle onderzoeken goed zijn, dan ben ik ook meer gerust gesteld. Ik maak mn een beetje zorgen omtrent de hormoonwaardes na mn eisprong. Want een eisprong heb ik wel. Heb maandelijks positieve ovutesten. En temp loopt ook op na ei.
Mamameisje hoe was het gister bij de ha? Wij zijn dus niet geweest moesten om 8 uur maar ml z'n clubje was kampioen dus die kwam half 5 pas thuis en om half 8 wilde je hem echt niet meenemen dus heb ik maar weer afgebeld ik baal er echt van! Nu moet ik dus weer een nieuwe afspraak maken grr Ik hou jullie op de hoogte